سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: نيمه دوم بربازي مسلط بوديم ک" />

سايپا بر بازي مسلط بود؛ دايي: برد با حداقل اختلاف گل، کمترين حق ما بود

سايپا بر بازي مسلط بود؛ دايي: برد با حداقل اختلاف گل، کمترين حق ما بود

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: نيمه دوم بربازي مسلط بوديم ک

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي، سرمربي تيم فوتبال سايپا در نشست خبري پس از پيروزي 2 بر يک مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازي را خوب شروع کرديم و موقعيت‌هاي خيلي خوبي داشتيم که مي‌توانستيم نيمه اول کار را تمام کنيم اما در نيمه دوم بر بازي مسلط بوديم و توانستيم به دو گل برسيم در ادامه نيز موفق شديم بازي اداره کنيم و پيروز شويم.اين کمترين حق ما بود که با حداقل اختلاف گل به برتري برسيم.

وي ادامه داد: هنوز آن تيمي نشده‌ايم که مد نظر من است. بايد هماهنگ‌تر شويم و مشکلات را در طول تمرينات برطرف کنيم. به همه بازيکنانم ايمان و اعتقاد دارم و شک نکنيد که شرايط مان بهتر هم خواهد شد. تلاش مي‌کنيم بازي به بازي شرايط مان در ليگ بهتر شود.

سرمربي تيم فوتبال سايپا خاطرنشان کرد: به خوبي حريف را آناليز کرده بوديم و در تمرين هم روي نقاط ضعف استقلال خوزستان کار کرده بوديم. به نظر من بازيکنانم به خوبي دستورات کادر فني را در زمين اجرا کردند. برنامه هاي تاکتيکي مد نظر کادرفني به خوبي در زمين پياده شد و توانستيم پيروز شويم.

دايي افزود: شما صحنه‌اي که ترابي اخطار گرفت را ببينيد. قبل از آن کوليبالي مرتکب خطاي هند در محوطه جريمه شد و داور پنالتي ما را نگرفت، اما من تلاش کردم نيمکتم را آرام کنم. در مقابل اعضاي نيمکت تيم حريف دائم در حال اعتراض بودند و کسي به آنها تذکر نداد. بهمن روشنايي کارهايي مي‌کرد که من تا کنون در عمر فوتبالي‌ام نديده بودم. در تمام طول بازي سعي کردم نيمکتم را آرام کنم و بسيار کمتر از تيم حريف اعتراض کرديم.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.