شاه علي دوست: با علي دايي، خاطرات خوب سايپا را تکرار مي کنيم

شاه علي دوست: با علي دايي، خاطرات خوب سايپا را تکرار مي کنيم

کاپيتان تيم فوتبال بزرگسالان سايپا گفت: يکي از بزرگترين اهداف سايپا در فصل جاري کسب يکي از عناوين برتر ليگ و راهيابي به رقابتهاي جام باشگاه هاي آسياست.

روزبه شاه علي دوست، کاپيتان تيم فوتبال بزرگسالان که با پاس زيبايش پايه گذار اولين گل سايپا در مصاف با استقلال خوزستان شد، ضمن بيان مطلب فوق به روابط عمومي باشگاه سايپا اظهار داشت: ديدار با استقلال خوزستان به دليل عدم شناخت کافي روي بازيکنان حريف و همين طور گرماي بيش از حد هوا، مصاف بسيار سختي بود اما خوشبختانه تيم آماده و منسجم سايپا توانست با شکست اين تيم به سه امتياز بازي دست يابد.

وي اضافه کرد: تمامي بازيکنان حاضر در تيم سايپا متشکل از بازيکناني که در ترکيب اصلي هستند و ذخيره هاي اين تيم، همه از پتانسيل بسيار بالايي برخوردار هستند و توانايي آن را دارند که بازيکن فيکس تيم سايپا باشند. اميدوارم با ترکيب يک دست کنوني و با سکانداري علي دايي، بتوانيم خاطرات روزهاي درخشان و قهرماني را تکرار کنيم.

شاه علي دوست افزود: خوشبختانه از خصوصيات بارز علي دايي، شايسته سالاري است. اين مربي بين بازيکن جوان و نامدار تمايزي قائل نمي شود که همين مساله باعث رشد و ارتقا وحدت تيمي خواهد شد. اميدوارم جوانتر هاي تيم از اين فرصت بهره بگيرند و بتوانند آينده فوتبال خود را بهتر بسازند.

وي در مورد مصاف سايپا و استقلال تهران در هفته آينده ليگ برتر خاطر نشان کرد: هميشه ديدار با استقلال و پرسپوليس براي تيم هايي مانند سايپا که امکان پخش هر هفته ديدارهايشان از شبکه سوم سيما مهيا نيست، باعث افزايش انگيزه است. اميدوارم روند رو به رشد و خوب سايپا در مصاف با اين تيم پرتماشاگر تهراني ادامه داشته باشد و روند امتياز گيري سايپا ادامه داشته باشد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.