سرمربي سايپا گفت: براي ما بازي در دستجردي يا تختي فرقي ندارد و سايپا در اين بازي 3 امتياز را مي‌خواهد. به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا، علي دايي در نشست خبري پيش از بازي با استقلال اظهار داشت: سومين سالگرد مهدي نفر را تسليت مي‌گويم. بازي سنگيني داريم و به هيچ عنوان دوست نداريم امتيازي از دست بدهيم.

" />

علي دايي: فقط 3 امتياز بازي با استقلال را مي‌خواهيم، از کارگران کارخانه تا مديريت گروه و باشگاه سايپا همه از ما حمايت مي کنند

علي دايي: فقط 3 امتياز بازي با استقلال را مي‌خواهيم، از کارگران کارخانه تا مديريت گروه و باشگاه سايپا همه از ما حمايت مي کنند

سرمربي سايپا گفت: براي ما بازي در دستجردي يا تختي فرقي ندارد و سايپا در اين بازي 3 امتياز را مي‌خواهد. به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا، علي دايي در نشست خبري پيش از بازي با استقلال اظهار داشت: سومين سالگرد مهدي نفر را تسليت مي‌گويم. بازي سنگيني داريم و به هيچ عنوان دوست نداريم امتيازي از دست بدهيم.

وي ادامه داد: تيم جوان خوبي داريم و آرام آرام بازيکنان با هم هماهنگ مي‌شوند و بازي خوبي را هم به نمايش مي‌گذارند. مطمئنم استقلال فردا بازي خيلي سختي را در پيش خواهد داشت. ما آمادگي خوبي داريم. فقط به 3 امتياز بازي فکر مي‌کنيم و اگر اتفاق خاصي نيفتد شاهد بازي خوبي خواهيم بود.

در ادامه نشست خبري خبرنگاري از دايي پرسيد استقلال در اين هفته‌ها فوتبال مالکانه را به نمايش مي‌گذارد و آيا شما برنامه‌اي براي مقابله با اين موضوع داريد که وي پاسخ داد: مطمئناً ما براي تمامي بازي‌ها برنامه‌ داريم و با هدف وارد زمين مي‌شويم. بارسلونا هم در همه بازي‌هايش فوتبال مالکانه را به نمايش گذاشته اما شما مي‌بينيد در اين چند سال رئال نتايجي گرفته که بارسلونا نتوانسته است. سايپا به دنبال ارائه يک بازي خوب است و همه هدف ما اين است که با 3 امتياز از زمين بيرون برويم هر تيمي نقطه ضعف و قوتي دارد که ما هم روي اين موضوعات کار کرده‌ايم و ان‌شاءالله بازي را فردا به نفع خودمان به پايان مي‌بريم.

سرمربي تيم فوتبال سايپا در پاسخ به اين سوال که گفته بود سايپا فقط 50 درصد مدنظرش را جذب کرده است، اظهار داشت: ما بازيکني نگرفتيم بازيکناني که مي‌خواستيم با مبالغي که ما مي‌داديم جور درنمي‌آمد اما باشگاه‌هاي ديگر 2 برابر آن را گرفته‌اند. با اين حال باشگاه از ما حمايت کرد مخصوصاً آقاي درويش. خدا را شکر الان تيم سايپا را مي بينيد محصول تمام کساني است که به اين تيم کمک کرده‌‌اند از کارگردان کارخانه تا مديريت گروه سايپا و مديريت باشگاه فرهنگي ورزشي.

دايي در مورد انتشار ويديويي که به بازيکن نوجوان مي‌گفت فقط بايد دست پدر و مادر را بوسيد، گفت: در اين مورد نيازي به صحبت نيست من اعتقاد قلبي‌ام را گفتم هزار بار هم مي‌گويم در دنياي کنوني پدر و مادر تنها کساني هستند که شايسته‌ دست بوسي هستند. هيچ موجودي ارزشمندتر از پدر و مادر نيست که بخواهيد چنين کاري کنيد در آن صحنه نمي‌دانستم فيلمبرداري مي‌شد و در آن لحظه مجبور شدم آن حرف را بزنم. من که هيچ، هيچ‌کس ارزش دست بوسي به جز پدر و مادر را ندارد.

دايي در خصوص اينکه AFC باشگاه‌ها را ملزم به اجراي قوانين حرفه‌اي‌گري کرده است و باشگاه سايپا در اين زمينه مشکلي دارد يا خير، گفت: اين را بايد از مديران باشگاه سايپا سؤال کنيد ولي بعيد مي‌دانم باشگاه سايپا مشکل چنداني داشته باشد. خيلي سال است که ما در حال صحبت کردن پيرامون اين موضوعات هستيم ولي اتفاقي نيفتاده اما اگر اين موضوع جدي شود مطمئناً باشگاهي مثل نفت تهران نمي‌تواند اين همه فوتباليست و خانواده‌هايشان را دچار مشکل کند.

وي در مورد اينکه شما با توصيه‌هاي اخلاقي به نوجوان کرديد اسطوره شديد و الگوسازي مي‌کنيد، گفت: من خودم را نه اسطوره نه الگوي کسي قرار مي‌دهم حرف دلم را مي‌زنم و با کسي هم رودربايستي ندارم و از کسي خوشم نيايد به او مي‌گويم و اگر هم دوستش داشته باشم مي‌گويم اهل تظاهر و ريا نيستم همواره يک‌رو داشته‌ام و از خدا مي‌خواهم تا آخر عمر هم همين يک‌رو را داشته باشيم. به نظر تنها کساني که مردم دوست‌شان دارند مسئوليت‌شان خيلي سنگين است. هر کار اشتباهي بکنند همه آن را به همه ربط مي‌دهند. مثلاً اگر حاج‌آقايي خطايي کند مي‌گوييم اسلام خطا شده که اصلاً چنين چيزي نيست ما بايد حواس‌مان جمع باشد. قشر ما مي‌تواند تأثيرگذاري خوبي داشته باشد و در جامعه سالم‌سازي و فرهنگ‌سازي کنيد.

سرمربي تيم فوتبال سايپا در مورد اينکه قرار بود اين در ورزشگاه دستجري برگزار شود و سپس به ورزشگاه تختي منتقل شد و آيا اين مسئله به تيم شما ضربه نمي‌زند، گفت: به هيچ عنوان به ما ضربه نمي‌زند ورزشگاه مي‌خواهد تختي باشد يا دستجري. ما براي برد مي‌رويم ان‌شاءالله فردا تيمي که بهتر بازي مي‌کند برنده مي‌شود براي ما فرقي نمي‌کند در کدام ورزشگاه بازي داشته باشيم تمرينات‌مان را مي‌کنيم اين سؤالات هم به من ربطي ندارد و بايد از مديريت باشگاه سؤال کنيد.

دايي در مورد اينکه کيفيت ليگ را چگونه ارزيابي مي‌کند، گفت: من قبل از فصل هم گفتم ليگ خيلي سختي داريم. خيلي‌ از تيم‌ها خودشان را مجهز کرده‌اند به نظر من امسال رقابت خيلي نزديکي بين تيم‌هاي بالا و پايين جدول شاهد خواهيم بود و جذابيت ليگ خيلي بيشتر است.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.