سرمربي تيم فوتبال سايپا، گفت: با انجام يک بازي تاکتيکي حاکم بر بازي شديم. به گل رسيديم و موقعيتي به استقلال نداديم.

" />

دايي: سايپا، شايسته کسب پيروزي بود

دايي: سايپا، شايسته کسب پيروزي بود

سرمربي تيم فوتبال سايپا، گفت: با انجام يک بازي تاکتيکي حاکم بر بازي شديم. به گل رسيديم و موقعيتي به استقلال نداديم.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي در نشست خبري بعد از پيروزي سايپا مقابل استقلال، گفت: بازي خيلي خوبي بود. تيم ما در هفت هشت دقيقه از نيمه اول خوب نبود اما در ادامه حاکم بازي شديم وموقعيتي به استقلال نداديم.

وي افزود: يک بازي تاکتيکي انجام داديم. به بازيکنان استقلال و جباري اجازه بازيسازي نداديم. در 30 دقيقه اول نيمه دوم هم حاکم توپ و ميدان بوديم و به گل رسيديم. چند موقعيت تک به تک هم داشتيم، در کل شايسته کسب پيروزي بوديم.

سرمربي سايپا در رابطه با اينکه امروز ميزبان بودند ولي استقلال هوادار داشت تصريح کرد: فوتبال ما همين است همه يا استقلالي هستند يا پرسپوليسي، تيم‌هاي تهراني هواداري ندارند باز در شهرستان‌ها تيم‌ها هواداران خاص خود را دارند اما به غير از استقلال و پرسپوليس ساير تيم‌هاي تهراني هوادار ندارند. طبيعت فوتبال ما همين است از همان اندک هواداراني که از ما حمايت کردند تشکر مي‌کنم. ما در اين نوع بازي‌ها سختي‌هاي خاص خودمان را داريم اول اينکه بايد حريف را خنثي کنيم و دوم اينکه کاري کنيم بازيکنان خودمان تحت تأثير جو قرار نگيرند.

دايي در رابطه با خوشحالي گل محمد عباس‌زاده عنوان کرد: اين خوشحالي مربوط به عباس‌زاده است جباروف هم بعد از گل به تراکتورسازي 5، 6 پشتک زد از زماني که عباس‌زاده را مي‌شناسم او به اين شکل خوشحالي مي‌کند.

وي در پايان در رابطه با عملکرد داور، گفت: تصميم گرفتم در مورد داور صحبتي نکنم اما در برنامه‌هايي که داوري بررسي مي‌شود اين مسأله را خواهيد ديد که داور چند اشتباه تأثيرگذار داشت من به تصميمات داور احترام مي‌گذارم و اگر بتوانم مي‌خواهم در مورد داوري صحبت نکنم.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.