علي قلي‌زاده وينگر تکنيکي سايپا، يکي از چهره‌هاي خاص در بازي اين تيم برابر استقلال بود و توانست در ليست تيم منتخب هفته که توسط کارشناسان فوتبال کشور معرفي مي شود، قرار بگيرد.

" />

علي قلي‌زاده: از 10 سالگي در سايپا حضور دارم

علي قلي‌زاده: از 10 سالگي در سايپا حضور دارم

علي قلي‌زاده وينگر تکنيکي سايپا، يکي از چهره‌هاي خاص در بازي اين تيم برابر استقلال بود و توانست در ليست تيم منتخب هفته که توسط کارشناسان فوتبال کشور معرفي مي شود، قرار بگيرد.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ گفتگويي را با قلي‌زاده در خصوص درخشش در اين بازي و مسائل مختلف ديگر ترتيب داده ايم که در زير مي خوانيد:

نمايشت در بازي با استقلال باعث شد تا اسمت سر زبان‌ها بيفتد. چند سال سن داري؟
21 سال.

متولد تهران هستي؟
اصالتا اردبيلي هستيم اما خودم در تهران به دنيا آمدم.

قبلا در کدام تيم بازي مي‌کردي؟
من از 10 سالگي در سايپا بودم. يعني يک رده پايين‌تر از نونهالان در سايپا بازي مي‌کردم، دقيقا همان سالي که دايي سرمربي بود و اين تيم قهرمان ليگ شد.

مثل اينکه پارسال زياد بازي نکردي؟
من در 5 هفته ابتدايي بازي کردم و حتي گل هم زدم اما متاسفانه بدشانسي آوردم و دستم شکست.در ادامه هم زانويم آسيب ديد و سال خوبي را پشت سر نگذاشتم.امسال اما کار را با قدرت شروع کردم و فصل بدنسازي را هم به خوبي پشت سر گذاشتم.اميدوارم که همه چيز برايم خوب پيش برود و ديگر مصدوم نشوم.

چرا شماره 11 را بر تن مي‌کني؟
خب، من 11 را دوست دارم چون شماره 11 شماره پدرم بود که به نوعي اين شماره به من ارث رسيده است.

مگر پدرت فوتباليست بود؟
بله، او قبل از جنگ در راه‌اهن بازي مي‌کرد. برادرم هم در استقلال اهواز بود که بدشانسي آورد، او پايش شکست و فوتبال را کنار گذاشت.

برادرت چه سالي در استقلال اهواز بود؟
همان زماني که ميلاد ميداودي آنجا بازي مي‌کرد.

بازي با استقلال چطور بود؟
بازي خوبي بود. ما مستحق برد بوديم و حتي چند فرصت را هم از دست داديم و خودم هم دو موقعيت داشتم که متاسفانه گل نشد.در اين بازي مستحق برد بوديم. ما خانواده فوتبالي هستيم شنيده‌ام که پدرم هم در جواني فوق‌العاده‌ بوده است.

مقابل استقلال هم نشان دادي که تکنيک خوبي داري.در اين خصوص صحبت کن.
خب، من عاشق دريبل زدن هستم و دوست دارم انواع حرکات تکنيکي را انجام دهم.

فکر مي‌کني به تيم ملي دعوت شوي؟
هدف هر بازيکني دعوت شدن به تيم ملي و بازي در فوتبال اروپا است که اميدوارم با حضور دايي در تيم سايپا به اين هدف بزرگ برسم. چندسال پيش که در تيم ملي جوانان بودم از نايمخن هلند پيشنهاد داشتم اما متاسفانه مصدوم شدم و فرصت رفتن به اروپا را از دست دادم. البته من هرگز نااميد نمي‌شوم و مي‌خواهم به هدف‌هاي فوتبالي‌ام برسم.

طرفدار چه تيمي هستي؟
فقط سايپا. من از بچگي در سايپا بازي کردم و عاشق اين تيم هستيم.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.