مهاجم تيم فوتبال سايپا معتقد است اين تيم پتانسيل و توانايي حضور در جمع مدعيان قهرماني ليگ برتر را داراست.

" />

جعفري: سايپا پتانسيل حضور در جمع مدعيان را دارد، مقابل تراکتورسازي براي پيروزي به ميدان مي رويم

جعفري: سايپا پتانسيل حضور در جمع مدعيان را دارد، مقابل تراکتورسازي براي پيروزي به ميدان مي رويم

مهاجم تيم فوتبال سايپا معتقد است اين تيم پتانسيل و توانايي حضور در جمع مدعيان قهرماني ليگ برتر را داراست.

رضا جعفري مهاجم تيم سايپا ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: سطح ديدار مقابل استقلال بالا بود و دو تيم فوتبال تهاجمي و رو به جلويي را ارائه دادند، اما اين ما بوديم که استفاده بهتري از موقعيت‌هاي خود داشتيم و بازي را برديم. البته مالکيت توپ در بيشتر دقايق بازي با ما بود و با شايستگي سه امتياز اين بازي را گرفتيم.

وي در ادامه افزود: استقلال تيم پر مهره‌اي است، اما نتايج ضعيفي که اين تيم در شروع ليگ کسب کرده باعث شده است آنها مقابل ما استرس زيادي داشته باشند. اگرچه ما در اين بازي فقط به ظاهر ميزبان بوديم و استقلال به خوبي از سوي هوادارانش حمايت مي‌شد.

مهاجم سايپا در پاسخ به اين پرسش که آيا تيمش مي‌تواند يکي از مدعيان قهرماني باشد، يادآور شد: الان خيلي زود است که بخواهيم در اين مورد حرف بزنيم. در چهار هفته سپري شده تيم ما غير از اينکه خوب نتيجه گرفته در ارائه بازي مالکانه و تاکتيکي از بهترين‌ها بوده است و اگر بتوانيم اين روند را ادامه دهيم در جمع مدعيان خواهيم ماند. تيم ما از نظر پتانسيل هيچ چيز کم ندارد و بازيکنان جوان و باتجربه خوبي را در اختيار داريم.

وي در پاسخ به اين پرسش که چرا برخلاف فصل پيش در اين فصل بيشتر به‌عنوان بازيکن تعويضي به ميدان مي‌آيد، گفت: هر مربي تفکرات خاص خود را دارد. حسين فرکي فصل پيش در سايپا جوان‌گرايي کرد و شايد از اين مسئله هم ضربه خورد، اما همان نفرات جوان الان اسکلت اصلي تيم ما را تشکيل مي‌دهند و مورد اعتماد دايي هستند. من هم تلاش مي‌کنم رفته رفته جايگاه اصلي خود را در تيم پيدا کنم. هر چند حضور دايي روي نيمکت سايپا آن قدر به ما بازيکنان انرژي مثبت و اعتمادبه‌نفس مي‌دهد که همه فقط به موفقيت تيم فکر مي‌کنيم و بازيکني به فکر منافع شخصي خود نيست.

جعفري در خاتمه در خصوص بازي با تراکتورسازي تبريز گفت: تيم سايپا در وضعيت بسيار مناسبي به سر مي برد و قطعا در مقابل تيم پرتماشاگر تراکتورسازي نيز براي کسب پيروزي و تداوم نتيجه گيري به ميدان خواهد رفت.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.