سومين نشست بررسي راهکارهاي پويايي کانون هواداران سايپا با حضور اعضاي کميته اجرايي اين کانون برگزار شد.

" />

سومين نشست اعضاي کميته اجرايي کانون هوادارن سايپا برگزار شد

سومين نشست اعضاي کميته اجرايي کانون هوادارن سايپا برگزار شد

سومين نشست بررسي راهکارهاي پويايي کانون هواداران سايپا با حضور اعضاي کميته اجرايي اين کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ سومين نشست هم انديشي و بررسي راهکارهاي پويايي و جذب بيشتر علاقمندا ن به ورزش کانون هواداران سايپا با حضور عنايت الله آتشي، علي شيخ الاسلامي، مشاورين مديرعامل، احمد مددي، سرپرست مديريت ارتباطات و رئيس جشنواره فرهنگي ورزشي سايپا، عليرضا طلوع، نماينده سامانه هواداري 3090 حميد رضا سعد اله، مديرعامل و نماينده شرکت هوشمندسامانه هميان و اعضاي کميته اجرايي اين کانون در محل کلبه خورشيد برگزار شد.

در ابتداي اين نشست، عنايت الله آتشي ضمن خير مقدم به حاضرين اظهار داشت: باشگاه سايپا مصمم است با استفاده از فرصت حضور علي دايي و همچنين نتايج درخشان تيم فوتبال، برنامه مدون و منسجمي براي جذب هواداران و وفادار سازي آنها از درون گروه بزرگ خودروسازي سايپا و همچنين خارج از اين گروه اجرا به مرحله در آورد.

وي تصريح کرد: مجموعه سايپا قصد دارد در اجراي اين برنامه ها از ظرفيت هاي سامانه هواداري 3090 که در مراسم اختتاميه جشنواره فرهنگي ورزشي سايپا، رو نمايي از پيراهن جديد تيم فوتبال و تجليل از ابراهيم صادقي، يک دستگاه خودروي کوييک را بين هواداران قرعه کشي کرد به نحو شايسته بهره برداري کند. همچنين کارت شهروندي سايپا نيز اين قابليت را دارد تا به عنوان يک کارت هوشمند، به هواداران سايپا خدمات ارائه کند.

در ادامه اين نشست، عليرضا طلوع در سخناني اظهار داشت: سامانه 3090 آمادگي دارد براي کساني که با ارسال عدد 8 به عضويت کانون هواداران سايپا در مي آيند در سطوح مختلف و به قيد قرعه جوايز نفيسي اهدا کند.

وي در ادامه افزود: سامانه هواداري سايپا در سطوح کارکنان، مشتريان، حاضرين در استاديوم و همچنين بانوان هوادار سايپا جوايز اختصاصي در نظر خواهد گرفت تا اقشار مختلف جامعه به عضويت در کانون هواداران سايپا ترغيب شوند.


در ادامه حميد رضا سعداله نيز با تاکيد برحمايت پروژه کارت شهروندي سايپا از برنامه هاي جذب هوادار براي اين باشگاه اظهار داشت: شرکت هوشمندسامانه هميان در حال برنامه ريزي براي استفاده از ظرفيت هاي کارت شهروندي سايپا در ارائه تسهيلاتي به هواداران در جهت حضورآسان در ورزشگاه ها و همچنين استفاده از شبکه تخفيف و اعتباراين کارت ها است.

در پايان اين جلسه احکام وکارت عضويت اعضاي کميته اجرايي کانون هواداران سايپا به اعضا تحويل داده شد و مقرر شد هر يک از اعضا براي حضور کارکنان شرکت هاي مطبوع خود در ديدار سايپا و تراکتورسازي هماهنگي و برنامه ريز لازم را با باشگاه انجام دهند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.