وفادارترين بازيکنان ليگ برتر چه کساني هستند؟

وفادارترين بازيکنان ليگ برتر چه کساني هستند؟

ابراهيم صادقي با 17 سال حضور متوالي در تيم سايپا وفادارترين بازيکن تاريخ ليگ برتر ايران است.

در روزگاري که بازيکنان بدنبال منافع اقتصادي بيشتر هستند و خيلي زود تيم هايشان را عوض مي کنند، يافتن بازيکناني با بيش از 10 سال سابقه در يک تيم کار سختي است. اما در ليگ برتر ايران هنوز بازيکناني حضور دارند که مي توان لقب وفادار را روي آنها گذاشت:

  1. ابراهيم صادقي از سال 78 تاکنون پيراهن تيم سايپا را بر تن دارد و در پايان اين فصل به رکورد 16 سال حضور متوالي دست مي يابد.
  2. محرم نويدکيا از اولين بازي خود براي سپاهان در بهمن ماه 78 تاکنون عضو اين تيم اصفهاني است. نويدکيا البته يک و نيم سالي را به بوخوم آلمان رفت و با کم کردن اين زمان، او اکنون 14 و نيم سال است که پيراهن سپاهان را بر تن دارد.
  3. مجيد ايوبي مدافع چالوسي سايپا سومين بازيکن وفادار ليگ برتر است. او از تير ماه 81 تاکنون براي سايپا بازي مي کند و اکنون رکورد 12 و نيم سال پوشيدن پيراهن سايپا را پشت سر گذاشته است.
  4. اسماعيل فرهادي بازيکن تيم ذوب آهن اصفهان نيز رکورد 11 سال حضور در اين تيم را يدک مي کشد. فرهادي از دي ماه 82 که اولين بازي خود را براي ذوب آهن در ليگ برتر انجام داد، تا امروز عضو ذوب آهن است.
  5. محسن بيات مدافع سابق صبا که همين چند روز پيش از اين تيم جدا شد، 9 و نيم سال پيراهن صبا را بر تن کرد.
  6. حسين پاپي هافبک ريزاندام سپاهان يکي از وفادارترين بازيکنان ليگ برتر است. او اولين بار مهر 83 براي سپاهان به ميدان رفت و به جز يک فصل انتقال قرضي اجباري به تيم سپاهان نوين، تا امروز عضو سپاهان است و حدود 9 و نيم سال رکورد حضور در اين تيم را دارد.
  7. قاسم حدادي فر هافبک تيم ذوب آهن اصفهان نيز سابقه 9 سال حضور در اين تيم را دارد. او البته براي رده هاي پايه ذوب آهن نيز بازي کرده است، اما اولين بار در فصل 83 براي ذوب آهن در ليگ برتر به ميدان رفت. به جز حضور قرضي يک فصل در نفت آبادان و نيم فصل در تراکتورسازي، اکنون به يک دهه حضور در تيم بزرگسالان ذوب آهن نزديک مي شود.
  8. عليرضا رمضاني مدافع چپ ملوان نيز اکنون نهمين سال حضورش در تيم بزرگسالان ملوان را سپري مي کند. او اولين بار در فصل 85 براي ملوان در ليگ برتر به ميدان رفت.
  9. در بين بازيکنان استقلال و پرسپوليس نيز آرش برهاني با 7 و نيم سال حضور و هادي نوروزي با 6 سال حضور، وفادارترين سرخابي هاي پايتخت در روزگار امروزي محسوب مي شوند.
  10. مازيار زارع، سعيد يوسف زاده و جلال رافخايي بازيکنان تيم ملوان نيز سابقه 8 سال حضور در اين تيم را دارند.

(منبع: خبر آنلاين)

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.