از عملکرد شاگردانم راضي هستم و اميدوارم روند پيروزي هاي تيم اميد سايپا ادامه داشته باشد.

" />

محمد الهياري: با پيروزي مقابل

محمد الهياري: با پيروزي مقابل

از عملکرد شاگردانم راضي هستم و اميدوارم روند پيروزي هاي تيم اميد سايپا ادامه داشته باشد.

محمد الهياري، سرمربي تيم فوتبال اميد سايپا ضمن بيان مطلب فوق به روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ اظهار داشت: تيم اميد سايپا با کسب 9 پيروزي و دو تساوي تا اين لحظه از مسابقات ليگ پايه تهران نتايج راضي کننده اي داشته است و قطعا با ادامه اين روند، در پايان اين دوره از مسابقات يکي از تيم هاي اول تا سوم خواهد بود.

وي اضافه کرد: در هفته پاياني دور رفت مسابقات در مقابل نفت تهران به ميدان خواهيم رفت که با پيروزي مقابل اين تيم و کسب هفتمين برد پياپي و رتبه دوم جدول رده بندي، به استقبال تعطيلات نيم فصل خواهيم رفت.

وي اضافه کرد: ترکيب تيم سايپا به نسبت سال گذشته که در جايگاه هفتم جدول رده بندي قرار گرفت، 90 درصد تغيير داشته است که از عملکرد تک تک شاگردانم راضي هستم. هفته هاي نخست کمي ناهماهنگي در تيم وجود داشت که رفته رفته اين مساله مرتفع شد و سايپا توانست يکي از مدعيان لقب بگيرد.

سرمربي تيم فوتبال اميد سايپا خاطرنشان کرد: يکي از مسائلي که باعث افزايش انگيزه رده سني اميد مي شود، حضور سرمربي تيم فوتبال بزرگسالان در تمرينات و امکان حضور بازيکنان در رده سني بزرگسالان است که البته سايپا سالها تجربه چنين اتفاقي را در کارنامه داشته است و اميدواريم امسال نيز تداوم يابد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.