سرمربي تيم فوتبال نونهالان سايپا:
شاگردانم هفته به هفته بهتر و پويا تر شده اند

" />

سرمربي تيم فوتبال نونهالان سايپا: شاگردانم هفته به هفته بهتر و پويا تر شده اند

سرمربي تيم فوتبال نونهالان سايپا: شاگردانم هفته به هفته بهتر و پويا تر شده اند

سرمربي تيم فوتبال نونهالان سايپا:
شاگردانم هفته به هفته بهتر و پويا تر شده اند

شاهين آورند گفت: با حل شدن مشکلاتي همچون مصدوميت بازيکنان، عدم آمادگي و نداشتن هماهنگي کافي که در بازيکنان کم سن و سال نونهالان سايپا وجود داشت، نارنجي پوشان اين رده سني در ادامه رقابتها قطعا نتايج بهتري به کارنامه خود اضافه خواهند کرد.
شاهين آورن، سرمربي تيم نونهلان سايپا، در گفتگو با روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: سايپا باشگاهي است که سابقه درخشاني در پرورش بازيکنان رده هاي پايه و حمايت از استعدادهاي ورزش کشور دارد و هميشه نقش خود را براي معرفي پتانسيل هاي موجود به فوتبال کشور به خوبي ايفا کرده است. البته براي تداوم حضور دراين عرصه نيازمند بازنگري در برنامه ها و البته حمايت و توجه پيش از پيش مديران مجموعه سايپا است تا در رقابت با تيم هاي نوظهور اما حرفه اي در اين رده سني از قافله رقابت بازنماند.
وي اضافه کرد: در هفته هاي ابتدايي با توجه به مشکلات و ناهماهنگي تيم، نتايج خوبي نگرفتيم اما هفته به هفته بهترشديم و شاگردانم هر هفته پوياتر و پرقدرت تر از گذشته به ميدان مي روند. قطعا در شروع نيم فصل دوم با قدرت مقابل حريفان به ميدان خواهيم رفت تا کاستي ها و نواقص را کامل برطرف کنيم.
وي در ادامه تاکيد کرد: هرچند حضور در هر مسابقه اي قطعا براي کسب پيرزوي و نتيجه است، اما خوشبختانه رويکرد واقعي مديريت باشگاه در رده نونهالان آموزش است تا در سالهاي آينده بتواند از استعدادهايي که پروش داده شده است، بهره گيري کند.
پيشکسوت سايپا ادامه داد: کار کردن در رده نونهالان مشقات خود را دارد چراکه بايد به مسائل روحي و رواني توجه ويژه کرد تا اين بازيکنان که در ابتداي مسير ورزشي خود هستند از لحاظ رفتار و منش اجتماعي و ورزش حرفه اي نيز در مسير صحيح قرار گيرند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.