يک نوجوان سايپايي در بين ?? استعداد برتر دنياي فوتبال

يک نوجوان سايپايي در بين ?? استعداد برتر دنياي فوتبال


محمد شريفي، بازيکن ملي پوش سايپا در تيم ملي نوجوانان به عنوان يکي از ?? استعداد برتر فوتبال جهان از نگاه گاردين انتخاب شده است.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ گاردين به رسم هر ساله ?? استعداد برتر فوتبال جهان را معرفي کرده که در اين فهرست نام محمد شريفي، بازيکن تيم سايپا و تيم ملي نوجوانان نيز ديده مي شود.

شريفي ?? ساله، رکورددار جوان ترين بازيکن تاريخ ليگ برتر فوتبال ايران است. او سال گذشته و در نيم فصل دوم ليگ برتر براي استقلال خوزستان به ميدان رفت و در ادامه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را تجربه کرد.

شريفي در ابتداي فصل جاري توسط علي دايي به خدمت سايپا درآمد و قراداد طولاني مدتي را با اين تيم امضا کرده و زير نظر اسطوره فوتبال ايران فعاليت مي‌کند.

او سال گذشته به همراه تيم ملي زير ?? سال ايران موفق به کسب مقام نايب قهرماني مسابقات قهرماني آسيا شد و توانست مجوز حضور در جام جهاني زير ?? را بدست آورد. شريفي در آن مسابقات با زدن ? گل و بستن بازوبند کاپيتاني نقش مهمي در موفقيت ايران داشت.

اين بازيکن بوشهري در جام جهاني زير ?? سال که چند روز ديگر آغاز مي‌شود به عنوان يکي از بازيکنان موثر ايران به ميدان مي‌رود.

در اين فهرست ?? نفره نام بازيکنان مختلفي از کشورهاي مختلف جهان ديده مي‌شود که مي‌توان به عراق،‌ مجارستان، يونان، غنا و کشور هاي صاحب سبکي مانند آلمان، انگليس، فرانسه، اسپانيا و ايتاليا و... اشاره کرد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.