مجتبي شبان: براي شروعي مقتدرانه آماده ايم

مجتبي شبان: براي شروعي مقتدرانه آماده ايم

سايپا با شروع به موقع تمرينات منظم پيش فصل و همچنين حضور مربي بلغار خود، قطعا يکي از مدعيان ليگ برتر خواهد بود.

مجتبي شبان، نارنجي پوش تيم واليبال سايپا ضمن بيان مطلب فوق به روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا اظهار داشت: تمرينات تيم واليبال سايپا خيلي زودتر از ساير تيم هاي حاضر در ليگ آغاز شد و بازيکنان اين تيم با پشت سر گذاشتن تمرينات فشرده و سنگين در اردوي آماده سازي بلغارستان و بعد از آن حضور مقتدرانه در تورنمنت چهار جانبه ترکيه که باعث عيار سنجي تيم توسط سرمربي بلغار شد، در شرايط بسيار مناسبي به سر مي برند.
وي اضافه کرد: اکثر تيم هاي حاضر در رقابتهاي ليگ برتر، هفته به هفته به آمادگي کامل دست پيدا مي کنند اما سايپا امسال با شروع به موقع تمرينات خيلي آماده تر از ساير تيم ها به ميدان خواهد رفت و اين مساله يک امتياز براي نارنجي پوشان است.
شبان با اشاره به شروع رقابتهاي ليگ برتر امسال تصريح کرد: مسابقات ليگ برتر واليبال ايران از سطح کيفي بسيار بالايي برخوردار است و قطعا چه در بازي هاي تهران و چه در مصاف با حريفان شهرستاني به دليل جو حاکم بر ورزشگاه و حضور پرتعداد تماشاچيان، تيم هاي حاضر در ليگ کار سختي را پيش رو خواهند داشت.
وي با اشاره به وضعيت جسماني خود گفت: در شرايط بسيار ايده آلي به سر مي برم و اميدوارم فصل خوبي را پشت سر بگذارم.
بازيکن نامدار واليبال سايپا با اشاره به اينکه حضور بازيکنان ملي پوش در جمع نارنجي پوشان سايپا باعث ايجاد انگيزه در بين جوانتر هاي اين تيم شده است، ادامه داد: در تيم سايپا 3 ملي پوش رده سني اميد و 4 ملي پوش رده سني بزرگسالان حضور دارد که اين مساله باعث شده است، ساير جوانان حاضر در ليگ براي جلب نظر کادر فني تيم ملي کشورمان تلاش بيشتري را به کار بسته و با انگيزه بالاتري به ميدان بروند.
وي در خصوص جايگاه سايپا در ليگ برتر امسال گفت: با پشت سر گذاشتن تمرينات، پيش از شروع ليگ و حضور مربي کارکشته بلغار در راس تيم، قطعا سايپا امسال يکي از مدعيان خواهد بود و با شناختي که از ساير تيم هاي حاضر در ليگ دارم مطمئنم ديگر تيم ها مصاف هاي سختي را با سايپا پشت سر خواهند گذاشت.
شبان ادامه داد: امسال براي چهارمين سال متوالي در ترکيب تيم سايپا حضور دارم. در اولين سال حضورم سايپا به مقام دوازدهم ليگ رسيد، سال دوم نهم شد و سال سوم به مقام پنجم و بعد از آن به مقام چهارم رسيد. اميدوارم اين روند رو به رشد سايپا امسال به شکل چشم گيري ادامه داشته باشد و در چهارمين سال حضورم يکي از سکوها ليگ برتر به سايپا تعلق بگيرد.
وي در خاتمه در خصوص وضعيت تيم ملي واليبال ايران خاطر نشان کرد: کسب سکوي سوم رقابتهاي جام قهرمانان جهان توسط بازيکنان ايراني نه تنها براي واليبال کشور بلکه براي ورزش اين مرز بوم باعث افتخار و مباهات است. البته در اين نتيجه گيري تيم ملي، چهار بازيکن سايپايي نيز نقش آفريني کردند که اين مساله مي تواند باعث افزايش انگيزه ساير بازيکنان سايپا شود. اميدوارم حضور سايپايي ها در ترکيب تيم ملي ايران تداوم داشته باشد و شمار ملي پوشان سايپا افزايش يابد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.