دايي: بايد با برتري 5 گل مي‌برديم

دايي: بايد با برتري 5 گل مي‌برديم

سرمربي سايپا گفت: اين قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزني گل مي‌خوري. به نظر من اين بازي را بايد با اختلاف 5 گل مي‌برديم.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي در کنفرانس خبري پس از تساوي سايپا مقابل تيم سپيدرود رشت اظهار داشت: تيم ما يکي از بهترين‌ نمايش‌هاي خود را انجام داد نيمه اول بچه‌هاي ما حتي که يک موقعيت نصفه و نيمه را به تيم سپيدرود ندادند. اين قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزني گل مي‌خوري. به نظرم اين بازي را بايد با اختلاف 5 گل مي‌برديم.
وي ادامه داد:موقعيت‌هاي خيلي خوبي را خلق کرديم ولي اسمش را نمي‌دانم چه بگذارم ما گل خورديم و بازي مساوي شد. اينکه دقايق پاياني گل مي‌خوريم به بازيکن ربطي ندارد جزو اتفاقات عجيب فوتبال است و نمي‌توان آن را به کسي ربطش داد.
دايي افزود: نيمه دوم نيز به غير از 15 دقيقه اول بازي که سپيدرود بهتر از ما بازي کرد ما دوباره صاحب توپ و ميدان شديم. موقعيت‌هاي خيلي خوبي را خلق کرديم. ولي گل دقيقه 93 را نمي‌دانم اسمش را چه بگذارم و گلي خورديم که برخلاف روند بازي بود.
وي افزود:. گلي که امروز خورديم توپي نبود که بازيکن من بخواهد آن را هند کند. صحنه خاصي نبود و توپ به زمين خورد و همان توپ به گل تبديل شد. اينکه بگوييد مثلا کار خاصي انجام دهند، کسي را دريبل بزنند يا اورلب انجام دهند و يا سانتر آنچناني انجام دهند يا بازيکن من را کنار بزنند. اين اتفاقات نيفتاد و اگر نگاه کنيد آخر بازي هم ما صاحب توپ و ميدان بوديم. ما اصلا عقب نکشيديم ولي فوتبال است و اتفاق مي‌افتد.
سرمربي تيم سايپا درخصوص داوري اين بازي گفت: به ما گفتند درخصوص داوري هيچ صحبتي نکنيم و من دراين خصوص صحبتي نمي‌کنم.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.