پيام تبريک مدير عامل باشگاه سايپا به مناسبت آغاز هفته تربيت بدني و ورزش

پيام تبريک مدير عامل باشگاه سايپا به مناسبت آغاز هفته تربيت بدني و ورزش

رضا درويش آغاز هفته تربيت بدني و ورزش را به جامعه ورزش کشور و گروه بزرگ سايپا تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا، رضا درويش، مديرعامل اين شرکت در پيامي آغاز هفته تربيت بدني و ورزش را تبريک گفت.
در متن اين پيام چنين آمده است:
ورزش به عنوان پديده اجتماعي و فرهنگي، نقشي اساسي و بنيادي، در زندگي امروز دارد. ورزش رمز سلامت، تندرستي و پويايي است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومي و افزايش روحيه و نشاط اجتماعي را به دنبال خواهد داشت ،ورزش و تربيت بدني به عنوان يک پديده تربيتي سازنده و مفيد در غناي فرهنگي جامعه حائز اهميت است چرا که ورزش نماد قدرت، صلابت، ايستادگي و ارزش هاي والاي انساني است و با ورزش است که مي‌توان فرهنگ غني ايراني و اسلامي کشورمان را در جهان معرفي نماييم.
بي شک جامعه ورزش هميشه سرافراز گروه بزرگ خوروسازي سايپا با توجه به سرمايه انساني جوان، مستعد و بالنده خود زمينه هاي زيادي را براي رشد و تعالي بيشتر دار است و از اين جهت بايد همه با همدلي و اتفاق نظر بکوشيم تا با عمل به وظيفه خويش در قبال نسل آينده ساز و با تضمين سلامت جسم و روح آنان از طريق ورزش، شادابي،طراوت و بالندگي نيروي انساني را به عنوان محور اصلي توسعه تضمين کنيم .
اميدوارم روزي را شاهد باشيم که ورزش در پهناي ايران اسلامي همانند رودخانه اي جوشان وخروشان در جريان باشد وجوانان ونوجوانان برومند اين ديارکهن مانند نگيني درخشان در عرصه رقابت هاي آسيايي وجهاني بدرخشند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.