در عين ناباوري پنالتي سايپا برگردانده شد

در عين ناباوري پنالتي سايپا برگردانده شد

تيم فوتبال سايپا در مصاف با تيم فولاد خوزستان در حالي به يک امتياز رضايت داد که در نيمه اول، داور ابتدا يک پنالتي به نفع سايپا اعلام کرد و در حالي که  عباس زاده براي زدن ضربه پنالتي پشت توپ منتظر سوت داور بود اما کمک دوار دوم داور را فراخواند پس از مشورت اين  دو، دوار نظر خود را تغيير داد.

 به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ شاگردان دايي در هفته دهم رقابت هاي ليگ برتر، ساعت 17روز جمعه (27 مهرماه) در ورزشگاه غدير اهواز ميهمان تيم فولاد خوزستان بودند و در نهايت با نتيجه مساوي يک بر يک اين ديدار پر افت خيز را به پايان رساندند.

اين گزارش حاکي است؛ در 15 دقيقه ابتدايي مسابقه دو تيم، نمايش نزديکي داشتند و با گردش توپ در ميانه زمين حريف خود را مورد ارزيابي قرار مي‌دادند اما بعد از آن سايپا با بهره‌مندي از سرعت بالاي علي قلي‌زاده و نفوذ از سمت راست زمين و محوطه جريمه فولاد، فرصت‌هاي جدي خلق کرد که دو واکنش حامد لک اجازه نداد تيم علي دايي به گل برسد. در ادامه شاگردان پورموسوي جلوتر آمدند. و چند موقعيت خطرناک نيز خلق کردند اما اتفاق مهم نيمه اول در دقيقه 39 رخ داد که داور بعد از نفوذ عباس‌زاده و ت

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.