دايي:95 دقيقه سعي کردند تيمم ببازد و به تساوي هم قانع نبودند

دايي:95 دقيقه سعي کردند تيمم ببازد و به تساوي هم قانع نبودند

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: ما بهتر از فولاد فوتبال بازي کرديم، اما  آناليز حريف و تمرين در طول هفته نتيجه رقم نمي‌زند. تا دقيقه 90 و اندي سعي کردند تيمم ببازد و به تساوي هم قانع نبودند متاسفانه يک سري اتفاقات را من نمي توانم رقم بزنم.

به گزارش روابط عمومي  شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي پس از تساوي يک بر يک سايپا مقابل فولاد در نشست خبري اظهار داشت: متاسفانه با اتفاقات غير فوتبالي بايد بجنگيم و امتياز کسب کنيم. امروز شاهد بوديد تا دقيقه 90 و اندي سعي کردند تيم ام ببازد و به تساوي هم قانع نبودند.

وي گفت:دوار پنالتي براي ما گرفته و داور کنار هم لب خط ايستاده بود تا ضربه زده شود، اما نمي دانم به يک باره چه اتفاقي افتاد که نظرشان برگردانده شد. فقط اين موضوع نبود. داور در نيمه دوم هم تصميمات عجيب و غريب داشت و در وقت‌هاي اضافه بازيکن ما مي‌خواست توپ را دفع کند، اما داور پاس رو به عقب حساب کرد و خطا گرفت. من نمي‌توانم با اين مسائل مبارزه کنم. اسم بازي امروز را فوتبال نگذاشتم. هميشه از فوتبال جوانمردانه در دنيا صحبت مي‌کنيم، اما هيچ چيز اين بازي شبيه آن نبود. بازيکنان ما فقط دنبال توپ دويدند و آناليز حريف و تمرين در طول هفته نتيجه رقم نمي‌زند.

سرمربي سايپا عنوان کرد: آقايي که چلنج را چالنج مي‌گويد و بيايد اظهار نظر کند؛ چطور مي‌خواهد جواب علي دايي را بدهد. علي دايي فقط سکته نکرد!. متاسفانه به مساوي هم رضاي نيستند. حتما بايد ببازيم.که اتفاقات خوشي رقم بخورد! با اين مسيري که مي‌بينم به بيراهه مي‌رويم. خيلي چيزها را زير سوال بردند و زحمت يک سري بچه که با جان و دل کار مي‌کنند را از بين بردند. فقط اتفاقات بازي و پنالتي نبود که، من بايد روحيه آنها را که صفر شده را بازگردانم. ما بهتر از فولاد فوتبال بازي کرديم، اما يک سري اتفاقات را من نمي توانم رقم بزنم.

دايي تاکيد کرد: خيلي موقعيت‌ از دست مي‌دهيم، اما بايد روي اين مسائل کار کنيم و دنبال کسي هستيم که اين مشکل را حل کند. چند بازيکن آمده‌اند که در حد همين نفرات ما هم نبودند. ما دنبال کسي هستيم که بهتر از بازيکنان خودمان باشد و تا الان پيدا نکرده‌ايم.

وي در پايان تاکيد کرد: من مي توانم کاري کنم تيمم بهتر بازي کند و نقاط قوت و ضعف حريف را آناليز کنم، اما ضربه آخر و گلزني مادر زادي است. شايد شما با تمرين، گلزني يک بازيکن را بهتر کنيد، اما نمي‌توانيد گلزن بسازيد.

 

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.