حداقل انتظار سايپا، رعايت عدالت است

حداقل انتظار سايپا، رعايت عدالت است

ديدار تيم هاي سايپا و فولاد خوزستان در حالي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد که برخي تصميمات داور مورد اعتراض شديد کادرفني و مديريتي نارنجي پوشان قرار گرفت.

فربد بقايي، سخنگوي باشگاه سايپا در رابطه با قضاوت ديدار اين تيم برابر فولاد خوزستان گفت: اين موضوع براي ما يک سوال جدي است که همانطور که فدراسيون تمرکزش را روي باشگاه ها گذاشته تا به داوري ها اعتراض نکنند آيا روي داوري ها هم تمرکزي دارد که چگونه انجام مي شود؟ اصلا قضاوت ها آناليز مي شوند؟ اصلا حرف هايي که توسط مربيان در رابطه با داوري ها زده مي شود را مسئولان مي شنوند؟ تحليل مي کنند که چرا اعتراض هايي اين چنيني به وجود مي آيد؟

بقايي ادامه داد: به هرحال فدراسيون فوتبال متولي ورزش فوتبال است و قطعا يکي از وظايفش حمايت از باشگاه هاست. باشگاه هايي که آمدند و توي اين فوتبال سرمايه گذاري کردند تا در نهايت باعث رشد ورزش شوند. سايپا يکي از باشگاه هاي باکلاس فوتبال ايران است و در حال حاضر 23 بازيکن در تيم هاي ملي دارد. تيمي مانند سايپا به فوتبال ايران خدمت زيادي کرده و انتظار هيچگونه مساعدتي هم ندارد اما کف مطالباتش اين است تا قضاوت ها مورد بررسي قرار بگيرند و حقي از اين تيم ضايع نشود.
سخنگوي باشگاه سايپا در ادامه گفت: در ديدار برابر فولاد ديديم براي چندمين بار سرمان را بريدند. چطور مي شود وقتي داوري اعلام پنالتي مي کند و کمک او نيز مي آيد روي خط پنالتي قرار مي گيرد اما به يک باره نظرش عوض مي شود و تصميم مي گيرد به داور مشاوره بدهد که اين پنالتي درست نيست؟! البته اين را هم بايد بگويم تنها صحنه بازي اين پنالتي نبود. در دقيقه 87 هم خطايي روي جعفري و پس از آن روي سليماني شد اما داور به راحتي از کنار آنها گذاشت.
او ادامه داد: در آخرين دقايق بازي، داور در حالي خطاي پاس به عقب مدافع ما را گرفت که کاملا پيدا بود قصدي براي پاس به عقب دادن نبود. او مي خواست توپ را دفع کند اما در عين ناباوري ديديم که داور خطاي دو ضرب براي حريف گرفت. اگر قرار است اينگونه صحنه ها اعلام شود پس چرا از صحنه هاي ديگر به راحتي گذر مي شود؟
بقايي در پايان گفت: فوتبال ايران در شرايطي است که بايد حداقل 7، 8 داور هم سطح عليرضا فغاني داشته باشد نه اينکه اختلاف ها بين داوران اينقدر زياد باشد که صداي تيم ها دربيايد. سايپا و تيم هاي ديگر هيچ حمايت عجيب و غريبي نمي خواهند فقط مي خواهند عدالت رعايت شود و حق تيم هايي مانند خود سايپا خورده نشود.

منبع: ورزش سه

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.