جعفري: تيمي که استقلال را برده پرسپوليس را هم مي‌ ببرد

جعفري: تيمي که استقلال را برده پرسپوليس را هم مي‌ ببرد

مهاجم تيم فوتبال سايپا گفت: به اعتقاد من پرسپوليس در چند هفته‌ اخير بازي‌هاي سخت و فشرده‌اي را پشت‌سر گذاشته و فرصت مناسبي است تا شکستش دهيم.

رضا جعفري درباره ديدار حساس تيمش با پرسپوليس که روز سه‌شنبه اين هفته در ورزشگاه تختي تهران برگزار مي‌شود، گفت: بازي با پرسپوليس جذابيت خاص خودش را دارد و هر بازيکني دوست دارد مقابل اين تيم بازي کند. بازيکنان ما هم انگيزه بالايي براي اين بازي دارند و به دنبال اين هستيم با شکست پرسپوليس وضعيت‌مان را در جدول مسابقات بهبود ببخشيم.

وي با بيان اينکه پرسپوليس هم‌اکنون خسته است، خاطر نشان کرد: بازيکنان پرسپوليس در هفته‌هاي اخير بازي‌هاي سنگيني را پشت‌سر گذاشته‌اند و به نظر مي‌آيد براي بازي با ما خسته باشند. ما سعي مي‌کنيم از اين مسئله نهايت استفاده را ببريم. البته ما پرسپوليس را در بهترين شرايط خود ارزيابي مي‌کنيم و مطمئن باشيد مقابل اين تيم دست‌ و پا بسته نخواهيم بود. فقط هم براي برد در ميدان حاضر خواهيم شد.

هافبک تيم فوتبال سايپا در مقايسه تيم‌هاي سرخابي نيز يادآور شد: ما مقابل استقلال بازي خيلي خوبي ارائه کرديم و همان بردمان باعث شد اين تيم وارد بحران شود. از طرفي تيم خودمان هم دچار اُفت شد و نتوانست نتايج خوب خود را ادامه دهد. در حال حاضر فرصت خوبي است تا با شکست پرسپوليس امتيازات‌هايي را که از دست داديم، جبران کنيم. بدون شک تيمي که استقلال را برده است، مي‌تواند پرسپوليس را هم شکست دهد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.