دايي: نتيجه، بر خ

دايي: نتيجه، بر خ

علي دايي سرمربي سايپا گفت: بهتر از پرسپوليس بازي کرديم و حريف کار خاصي انجام

به گزارش روابط عموي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي پس از ديدار مقابل پرسپوليس گفت: نتيجه‌اي که امروز گرفتيم، برخلاف جريان بازي بود. بهتر از پرسپوليس بازي کرديم. تا دقيقه ?? بازي پرسپوليس اصلاً به زمين ما نيامد و روي ? اشتباه بچه‌گانه دو گل دريافت کرديم. صحبت‌هاي ما هم فايده‌اي نداشت.

او ادامه داد: گل اول را که بازيکن خودمان وارد دروازه سايپا کرد گل دوم پرسپوليس هم روي اشتباه ديگر بازيکنان ما بود که باعث شد پرسپوليس به گل برسد. به نظرم اصلاً پرسپوليس کار خاصي در اين بازي نکرد و در هر دو نيمه به غير از دقايق آخر مسابقه که ما جلو رفتيم فرصت‌هايي نصيب پرسپوليس شد اما در ساير دقايق بازي اين تيم موقعيتي نداشت.

سرمربي سايپا با بيان اينکه تيمش در ديدار مقابل پرسپوليس مالکيت توپ و ميدان را در اختيار داشت ولي گلي به ثمر نرساند، گفت: اصلاً از بچه‌ها راضي نيستم. ما مي‌توانستيم در اين مسابقه پيروز شويم اما اشتباهات وحشتناکي مرتکب شديم. من که در کنار خط بودم فکر مي‌کنم توپي که منجر به گل اول پرسپوليس شد به نفع ما بود اما داور تمام صحنه‌هاي ??-?? را به سود پرسپوليس مي‌گرفت. دقايق اول مسابقه را نگاه کنيد ?،? خطاي مشکوک رخ داد اما کارتي به بازيکن خطاکار داده نمي‌شود. ما اگر گل اول را نمي‌خورديم مي‌توانستيم بهتر بازي کنيم. با اينکه ? بازيکن خود را در اختيار نداشتيم اما در هر دو نيمه فشار آورديم.

دايي با اشاره به غيبت بازيکنان تيمش در اين مسابقه گفت: خيلي از بازيکنان ما در اين مسابقه غايب بودند و بازيکنان زيادي را هم روي نيمکت در اختيار نداشتيم. از يکسري جوان استفاده کرديم که خيلي کم بازي کرده بودند. به هر حال به هواداران پرسپوليس تبريک مي‌گويم.

او در پاسخ به اين پرسش که آيا غيبت مهره‌هاي کليدي سايپا در شکست ? بر صفر اين تيم مقابل پرسپوليس تأثيرگذار بوده يا خير، تصريح کرد: تيمي که ? بازيکن خود را اختيار ندارد کارش سخت مي‌شود؛ من اگر مي‌توانستم بيشتر از ? تعويض در اين مسابقه انجام مي‌دادم. يکسري از بازيکنانمان در اين مسابقه خوب نبودند اما با اين حال نبايد بازنده مي‌‌شديم و مستحق شکست نبوديم.

دايي عنوان کرد: اشتباهات ما کمر‌شکن بود. آيا توپي روي دروازه اخباري آمد يا شيرجه خاصي زد؟ آيا پرسپوليس ما را در زمين خودمان حبس کرد؟ ما در اين مسابقه حمله مي‌کرديم و به دروازه حريف فشار مي‌آورديم. در هر حال ايرادهايي در تيم ما وجود دارد. به بازيکناني نياز داريم که حتماً آنها را جذب مي‌کنيم. اکنون ? جاي خالي در ليست خود داريم و با احتساب ايوب کلانتري که بايد عمل جراحي انجام دهد جاي خالي ليست ما به ? مي‌رسد. ما در چند پست کمبود بازيکن داريم که اين به ما ضربه مي‌زند. حسين کامياب بازيکن ما براي اولين بار بود که به ميدان مي‌رفت. چنين بازيکناني بايد در بازي‌هاي سبک‌تر به ميدان بروند اما دست ما خالي است و مجبوريم چنين بازيکناني را به زمين بفرستيم.

او در اين خصوص که با وجود عملکرد خوب سايپا اينکه پس از شکست استقلال به علت اشتباه فردي بازيکنان تاکنون بردي به دست نياورده و همچنين درباره دعوت ? بازيکن سايپا به تيم ملي، خاطرنشان کرد: خودتان سوال اول را جواب داديد. ما اشتباهات فردي زيادي داريم و با اينکه خوب بازي مي‌کنيم نتيجه نمي‌گيريم. مسئول اين نتايج تيم من هستم. درباره سوال بعدي شما هم بايد بگويم که خيلي خوب است که ? بازيکن از سايپا به تيم ملي دعوت شده است البته تبعات منفي آن بيشتر از آثار مثبت آن است. ? بازيکن ما در تمرينات غايب خواهند بود. ما ? بازيکن به تيم ملي نوجوانان داديم که ? ماه آنها را در اختيار نداشتيم که سپس به تيم جوانان پيوستند.  اگر اين ? بازيکن را در اين مسابقه در اختيار داشتيم مي‌توانستند خيلي به ما کمک کنند. در هر صورت هر چه تيم کاملتر باشد بهتر نتيجه مي‌گيرد اما متأسفانه بيشتر مواقع اينگونه نبوده است.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.