سايپا، مشکي پوشان را مغلوب کرد

سايپا، مشکي پوشان را مغلوب کرد

تيم فوتبال سايپا در مصاف با تيم مشکي پوشان ديار خراسان در حالي موفق به کسب پيروزي ارزشمند شد که در بيشتر دقايق اين مسابقه 10 نفره بود.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ شاگردان دايي در هفته سيزدهم رقابت هاي ليگ برتر، ساعت 15:15 روز شنبه (4 آذرماه) در ورزشگاه پاس قوامين ميزبان تيم مشکي پوشان ديدار خراسان بود و در حالي که از دقيقه 35 10 مسابقه نفره شدند و همچنين در دقايق پاياني با اخراج دومين بازيکن خود 9 نفره شدند با نتيجه يک برصفر ميهمان خود را بدرقه کردند تا صاحب سه امتياز ارزشمند اين مسابقه خانگي شوند.
نارنجي پوشان اين ديداررا خوب شروع کردند و نمايش بهتري هم نسبت به حريف خود داشتند. شاگردان علي دايي که در اين ديدار در تمامي صحنه ها برتري عددي نسبت به حريف خود داشتند، موفق شد در دقيقه 10روي يک ضربه ايستگاهي از کناره هاي زمين با ضربه سر محمد عباس زاده به گل برسند تا در ادامه با آرامش خاطر بيشتري به کار ادامه دهند. در دقيقه 34 با اخراج محمد سليماني شايد انتظار بر اين بود که سياه جامگان نمايش بهتري داشته باشد اما اگر بازيکنان سايپا دقت بيشتري داشتند، مي توانستند گل دوم را هم در ضدحملات خطرناکي خود به ثمر برسانند.
در نيمه دوم هم شاگردان علي دايي بسيار هوشمندانه عمل کردند و عليرغم يک بازيکن کمتر حداقل 5،6 بار با گلر سياه جامگان تک به تک شدند ولي در گلزني ناکام بودند. در اين نيمه بازي خيلي فيزيکي و درگيرانه بود و هرچه به دقايق پاياني رسيد کيفيت فني بازي پايين آمد و در نهايت 4 اخراجي در دقايق پاياني تنها دستاور نيمه دوم بود.
محمدرضا سليماني و علي قلي زاده از سايپا کيوان امرايي از مشکي پوشان به همراه بهزاد غلامپور و علي دايي اخراجي هاي اين مسابقه بودند.
تيم سايپا باکسب سه امتياز اين ديدار خانگي20 امتيازي شد و در جايگاه ششم جدول جاي گرفت و شاگردان مرزبان نيز با ? امتياز همچنان تيم آخر جدول رده بندي باقي ماندند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.