مجتبي شبان: در نيم فصل دوم سايپاي متفاوتي خواهيدديد

مجتبي شبان: در نيم فصل دوم سايپاي متفاوتي خواهيدديد

 

رقابتهاي ليگ برتر واليبال از سطح کيفي بسيار بالايي برخوردار بود و سايپا از شروع تا پايان نيم فصل شرايط بسيار متفاوتي را تجربه کرد.

مجتبي شبان، کاپيتان تيم واليبال سايپا ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: تيم سايپا با تمرينات پيش فصل بسيار خوبي به استقبال شروع رقابتهاي ليگ برتر اين رشته رفت و توانست در ديدار نخست با نتيجه سه بر يک کاله را در مازندران پيروز شود اما در ادامه مسير، روند نتيجه گيري سايپا آن طور که انتظار مي رفت به وقوع نپيوست و چند هفته بعد مربي بلغاري ، از جمع اين تيم جدا شد.

وي اضافه کرد: البته اين مربي کارکشته بلغار در ارايه برنامه هاي تمريني چيزي کم نداشت و مهمترين مشکل بازيکنان و کادر فني ايجاد ارتباط کلامي در زمان مسابقه بود اما بعد از استعفاي اين مربي و روي کار آمدن شعبان خمسه، سايپا موفق به اجراي صحيح برنامه هاي کادر فني در زمين مسابقه شد و گواه آن پيروزي هاي پياپي سايپا در ادامه مسير بود.

کاپيتان تيم واليبال سايپا ادامه داد: البته که سايپا از نظر مهره هاي سرشناس، امکانات باشگاهي و تمريني، کادر فني و حمايت مديريتي باشگاه هيچ کم و کاستي ندارد و همين مساله باعث شده که توقع بازيکنان و کارشناسان از اين تيم بالا برود. بي ترديد با دست يافتن به اعتماد به نفس و انجسام تيمي بيشتر سايپا قطعا در نيم فصل دوم نتايج بهتري کسب خواهد کرد تا به عنوان يکي از تيم هاي بالا نشين به مرحله پلي آف صعود کند که البته در ليگ واليبال آنچه که حائز اهميت است و تکليف قهرماني را مشخص مي کند، نتايج تيم ها در مرحله پلي آف خواهد بود.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.