سايپا، شهرداري ار

سايپا، شهرداري ار

تيم واليبال جوانان سايپا در سومين مسابقه خود در رقابت هاي ليگ برتر واليبال کشور، تيم شهرداري اروميه را مغلوب کرد و به سومين برد خود در اين مسابقات دست يافت.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ رقابت هاي ليگ برتر واليبال جوانان کشور روز شنبه (25 آذرماه) در شهر کاشان پي گيري شد که تيم سايپا در سومين مسابقه خود در اين رقابتها به مصاف تيم شهرداري اروميه رفت و موفق شد اين تيم را با نتيجه 3 بر صفر مغلوب کند تا بعد از پيروزي برابر رعد پدافند کاشان و شمس به سومين برد  پياپي خود در اين رقابت ها دست يابد.

 نارنجي پوشان جوان دو دست  ابتدايي اين مسابقه را با نتايج مشابه 26بر24  از آن خود کردند و  در دست سوم  نيز با نتيجه 25 بر 15 پيروز شدند.

 گفتني است؛ رقابتهاي ليگ برتر واليبال جوانان کشور در دو گروه و از روز  پنجشنبه (??آذر ماه) در شهرهاي کاشان و رامسر آغاز شده است که تيم هاي سايپا تهران، رعد پدافند کاشان، شهرداري اروميه، هاوش گنبد، خاتم اردکان و شمس براي چهار سهميه مرحله نهايي به مصاف يکديگر مي روند.

همچنين تيم هاي بانک سرمايه، پيکان تهران، کاله مازندران، شهرداري ورامين، شهرداري تبريز و سارويه ساري در رامسر به مصاف يکديگر مي روند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.