سايپا، با شکست هاوش گنبد صدرنشين شد

سايپا، با شکست هاوش گنبد صدرنشين شد

تيم واليبال جوانان سايپا در پنجمين و آخرين مسابقه خود در رقابت هاي ليگ برتر واليبال کشور،


به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ روز پاياني دور نخست رقابت هاي ليگ برتر واليبال جوانان کشور، روز دوشنبه (?? آذرماه) در شهر کاشان برگزار شد که تيم سايپا در پنجمين و آخرين مسابقه خود خود در اين رقابتها به مصاف تيم هاوش گنبد رفت و موفق شد اين تيم را با نتيجه 3 بر يک مغلوب کند تا با کسب پنجمين برد پياپي و صدنشيني دور نخست مسابقات را به پايان ببرد.
نارنجي پوشان جوان، دست نخست اين مسابقه را با نتيجه ??بر 23 از آن خود کردند و در دست دوم با نتيجه 22 بر 25 مغلوب شدند اما در ادامه دست هاي سوم و چهار م را با نتايج ?? بر22 و?? بر 17 از آن خود کردند تا در نهايت پيروز ديدار با هاوش گنبد باشند.
گفتني است؛ رقابتهاي ليگ برتر واليبال جوانان کشور در دو گروه و از روز پنجشنبه (??آذر ماه) در شهرهاي کاشان و رامسر آغاز شده است که تيم هاي سايپا تهران، رعد پدافند کاشان، شهرداري اروميه، هاوش گنبد، خاتم اردکان و شمس در شهرکاشان به مصاف هم رفتند که نارنجي پوشان جوانان در نهايت با پيروزي برابر تمامي حريفان خود به همانند تيم نوجوانان سايپا به عنوان صدرنيش به دور دوم صعود کردند.
همچنين تيم هاي بانک سرمايه، پيکان تهران، کاله مازندران، شهرداري ورامين، شهرداري تبريز و سارويه ساري درقالب ديگر گروه اين رقابتها درشهر رامسر به مصاف يکديگر رفتند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.