دايي: سپاهان را مي بريم تا نيم فصلي خوب را شروع کنيم

دايي: سپاهان را مي بريم تا نيم فصلي خوب را شروع کنيم

سرمربي تيم سايپا گفت: مطمئنم با همين نفرات هم مي‌توانيم برنده بازي با سپاهان باشيم تا نيم فصل را خوب شروع کنيم.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي، سرمربي تيم  فوتبال سايپا پنج‌شنبه در نشست خبري قبل از مسابقه با سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم ليگ برتر اظهار داشت: با يک وقفه کوچک نيم فصل دوم را شروع مي‌کنيم و با تيم سپاهان بايد بازي کنيم. تمرين‌هاي خوبي داشتيم. نتوانستيم بازيکن جديدي بگيريم اما مطمئنم با همين نفرات مي‌توانيم برنده سه امتياز اين مسابقه باشيم. به اين برد نياز داريم تا نيم فصل را خوب شروع کنيم.

سرمربي تيم فوتبال سايپا در بخش ديگري از اين نشست خبري و در پاسخ به اين سوال که بازيکن جديدي در نيم فصل جذب خواهند کرد ؟ تصريح کرد: تمام سعي خود را مي‌کنيم که بازيکن خوبي را جذب کنيم، اما بازيکناني که ديده‌ايم چيزي بالاتر از بازيکنان خودمان ندارند. شايد دو، سه بازيکن را هفته‌ آينده جذب کنيم. به دنبال يک ملي‌پوش غير ايراني هستيم تا بتوانيم بازيکن با کلاس به تيم‌مان ‌اضافه کنيم.

دايي هم‌چنين درباره حضور عليرضا حقيقي در تمرين‌هاي سايپا، خاطرنشان کرد: حقيقي براي اين که بدنش را آماده نگه دارد با ما تمرين مي‌کند.

سرمربي سايپا در پايان صحبت‌هايش در مورد جدايي محمدرضا اخباري نيز، بيان‌ کرد: جدايي اخباري منتفي است و ما او را احتياج داريم. اميدوارم که او به روزهاي اوج خودش بازگردد و ما بتوانيم از او به نحو احسن استفاده کنيم.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.