تقابل سايپا و سپاهان مساوي شد

تقابل سايپا و سپاهان مساوي شد

شاگردان علي دايي در هفته نخست دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر، مقابل سپاهان به نتيجه مساوي رضايت دادند.

 به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ تيم فوتبال سايپا در چارچوب هفته نخست دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر، ساعت 16:20 روز جمعه ( اول دي ماه) در ورزشگاه پاس قوامين ميزبان تيم سپاهان اصفهان بود که اين مسابقه در نهايت با تساوي يک بريک به پايان رسيد.

 اين گزارش حاکي است؛  دو تيم در نيمه نخست  اين مسابقه بازي پاياپايي را به نمايش گذاشتند اما در دقيقه ?? ، تيم سايپا چسبيده به محوطه جريمه صاحب موقعيت شد و مهدي ترابي با يک ضربه زميني و بغل پا موفق شد گل اول بازي را به ثمر‌ برساند تا اين نيمه  با همين نتيجه به پايان برسد.

کرانچار در نيمه دوم چند تغير در سپاهان ايجاد کرد تا اين تيم با انرژي بيشتري در حملات ظاهر شود. اين تدبير کرانچار باعث تسلط بيشتر آنها بر توپ و ميدان شد که البته در محوطه جريمه زهر لازم را نداشتند  اما داور مسابقه با اعلام يک پنالتي مشکوک با عث شد تا ميهمان اصفهاني در دقيقه 85 توسط ساسان انصاري به گل برسد و اين مسابقه نيز مانند دور رفت با نتيجه مساوي يک بريک به پايان برسد.

تيم سايپا با کسب يک امتياز اين ديدار خانگي 24 امتيازي شد و همچنان در جايگاه پنجم جدول رده بندي باقي ماند و سپاهان نيز با 16 امتيازدر رتبه 12 جدول جاي گرفت.

 

 

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.