دايي: بردن استقلال خوزستان از نان شب واجب‌تر است

دايي: بردن استقلال خوزستان از نان شب واجب‌تر است

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: دوست نداريم که در زمين خود امتياز از دست دهيم. بازيکنان ما تو

 به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي سرمربي تيم فوتبال سايپا در نشست خبري پيش از ديدار برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: فردا (جمعه) ديدار مهمي داريم. پيروزي در اين ديدار از نان شب براي ما واجب‌تر است. متاسفانه با کم‌تجربگي بازي قبل را از دست داديم اما دوست نداريم در زمين خود امتياز از دست دهيم. استقلال خوزستان بر خلاف رتبه‌اش بازيکن و کادر فني خوبي دارد. بازيکنان ما توانايي پيروزي دارند و اگر اتفاق خاصي نيفتد، مي‌توانيم برنده بازي باشيم.

سرمربي سايپا درباره نيم فصل نخست گفت: جوان‌ترين تيم ليگ هستيم و با کمترين هزينه تيم خود را بسته‌ايم. نسبت به سال‌هاي قبل کمتر هزينه کرده‌ايم. اول فصل بازيکنان بزرگي را مي‌خواستيم اما به دليل بودجه اندک‌ نتوانستيم آنها را جذب کنيم. قيمت‌هايي که باشگاه‌هاي‌ ديگر به راحتي پرداخت مي‌کردند از عهده ما خارج بود. اين مسائل در نتيجه‌گيري مهم است تيم‌هايي مثل سايپا که تماشاگر ندارند مهم است که چگونه پول خود را خرج کنند. در فوتبال بايد هم طرفدار داشته باشي و هم زمان‌بندي مالي مناسب، تيم‌هايي که هيچ‌کدام را ندارند دچار فراز و نشيب مي‌شوند.

وي ادامه داد: در ديدار با صنعت نفت برتر از حريف بوديم و حتي اگر پنالتي ما گل مي‌شد برنده مي‌شديم. بسيار راحت مي‌شود که ??? بازيکن به باشگاه پيشنهاد دهم که آنها را جذب کند اما وقتي پول نداريم چه کاري مي‌شود انجام داد؟ با کلي لابي و مذاکره کردن تنها توانستيم آرمان رضايي را از اکسين جذب کنيم. بازيکنان تستي نيز کيفيت بالاتري از بازيکنان خودمان نداشتند.

سرمربي تيم سايپا در مورد دريافتي‌هاي اين فصلش گفت: اوايل فصل ?? درصد از قرارداد خود را گرفتيم و قرار بود تا نيم فصل اول ?? درصد ديگر را بگيريم و تا ماه ديگر نيز ?? درصد ديگر دريافت کنيم اما اکنون تنها همان ?? درصد به ما پرداخت شده است. هر روز بايد با بازيکنانم صحبت کنم و بيشتر وقت‌ من صرف مسائل غير فني مي‌شود. البته مديريت باشگاه سعي خود را مي‌کند که بودجه بيشتري از کارخانه بگيرد اما هنوز موفقيتي ايجاد نشده است.

دايي درباره جذب مايکل اومانيا توضيح داد: به او فکر مي‌کنيم اما هنوز صحبتي انجام نداده‌ايم. به نظر من اين بازيکن کيفيت فني مناسبي دارد. مذاکراتي هم با بقيه بازيکنان انجام داده‌ايم اما به نتيجه نرسيده‌ايم. تعدادي را باشگاه‌هايشان اجازه خروج ندادند و تعدادي ديگر هم را هم در حالي باشگاه‌هاي ديگر جذب کردند که با نصف آن قيمت با آنها به توافق رسيده بوديم.

دايي درباره مقايسه تيمش با ساير تيم‌هاي صنعتي گفت: در اين فصل ريخت و پاشي در تيم سايپا مشاهده نکردم. شايد امسال هزينه ما کمتر از سال قبل باشد. درباره تيم‌هاي صنعتي ديگر اطلاعي ندارم اما مديراني که پول داشته باشند مي‌توانند خرج کنند و مربياني که ابزار و آرامش نداشته باشند نمي‌توانند موفق شوند. فوتبال مثل جنگ است. زماني که دو نفر مقابل هم قرار گرفته‌اند در حالي که يکي تفنگ ساچمه‌اي دارد و ديگري با ژ? به کارزار جنگ مي‌آيد طبيعتا ژ? برنده مي‌شود.

سرمربي تيم فوتبال سايپا در مورد اينکه آيا هدف سايپا کسب سهميه آسيايي است؟ گفت: سهميه آسيايي جزو اهدافمان است که البته به خاطر يکي دو باخت اخير از هدف‌مان دور شديم اما تلاش مي‌کنيم فصل آينده يکي از نمايندگان ايران در آسيا باشيم.

 

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.