سايپا، استقلال خوزستان را مغلوب کرد

سايپا، استقلال خوزستان را مغلوب کرد

 تيم فوتبال سايپا در مصاف با تيم استقلال خوزستان و در يک مسابقه پرگل به برتري دست يافت تا در هفته سوم دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر، نخستين برد نارنجي پوشان ثبت شود.

 به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ شاگردان دايي در هفته هجدهم رقابت هاي ليگ برتر، ساعت 16:30 روز جمعه (15 دي ماه) در ورزشگاه پاس قوامين ميزبان تيم استقلال خوزستان بودند و در يک مصاف پرگل، با نتيجه 3 بر2  ميهمان خود را با شکست بدرقه کردند تا صاحب سه امتياز ارزشمند اين مسابقه خانگي شوند.

بازي محکم دو تيم در نيمه اول با برتري سايپا آغاز شد و هرچند استقلال خوزستان بازي را به تعادل کشاند اما سايپا در دقايق پاياني نيمه اول بازهم روي بازي مسلط شد با گل آرمان رمضاني نيمه اول را با برد به رختکن رفت

در نيمه دوم استقلال خوزستان بازي را تهاجمي آغاز کرد و در دقيقه  55 پاس در عمق فريد بهزادي کريمي، جونيور را با دروازه سايپا تک به تک کرد  تا  با يک ضربه زميني دروازه سايپا را باز کند و بازي مساوي شود.

 شاگردان علي دايي بعد از دريافت اين گل فرصت هاي زيادي را خلق کردند وبا درخشش عباس زاده دوبار توسط مهدي ترابي و محمد عباس زاده  در دقايقف 69 و 72گلزني کردند تا گل دقايق پاياني فريد بهزادي کريمي نيز نقشي در شکست استقلال خوزستان نداشته باشد.

نارنجي پوشان در نيم فصل اول نيز با نتيجه 2بر1 استقلال خوزستان را بردند که در آن ديدار، محمد عباس زاده و علي قلي زاده گلزني کردند.

امروز نيز عباس زاده، ترابي و رمضاني گلزني کردند تا علاوه بر دبل سايپا مقابل استقلال خوزستان، عباس زاده نيز دبل کرده باشد.

 سايپا با اين برد 27 امتيازي شد و در جايگاه ششم جدول رده بندي قرار گرفت.  استقلال خوزستان نيز کماکان 14 امتيازي و در قعر جدول باقي ماند.

 

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.