تداوم رشد، توسعه و پويايي ورزش در سايپا

تداوم رشد، توسعه و پويايي ورزش در سايپا

 پيروزي هاي ارزشمند نارنجي پوشان پايتخت در هفته اي فراموش نشدني و ماندگار، نشان از رشد، توسعه و پويايي ورزش در اين مجموعه ورزشي و فرهنگي کشور است.

دومين هفته دي ماه 96 را ميتوان هفته نارنجي ها نامگذاري کرد، که در آن تيم واليبال بزرگسالان سايپا توانست در غالب هفته پانزدهم ليگ برتر واليبال جام شهيد حججي،  رقيب ديرينه و باتجربه خود تيم پيکان را که از بازيکن هاي طراز اولي همچون سعيد معروف کاپيتان تيم ملي کشورمان بهره مي برد، با نتيجه 3 بر صفر بعد از چند سال ناکامي در اين دربي سنتي،  شکست دهد. حتي اين پيروزي شعبان خمسه سرمربي بلندقامتان نارنجي پوش را که سابقه چندين سال حضور در کادر فني تيم واليبال اين باشگاه دارد به ابراز خوشحالي و شگرف از اين نتيجه وا داشت و تصاحب سه امتياز اين ديدار با نتيجه سه بر صفر بعد از چهارسال در اين  رويداد را بسيار دلچسب و غير قابل تصور دانست.

از سوي ديگر، شاگردان علي دايي توانستند با سه گل مهمان اهوازي خود را در هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال در ورزشگاه دستگردي بدرقه کنند و علاوه بر هم امتيازي با تيم هاي چهارم و پنجم جدول شانس خود را براي کسب سهميه آسيا زنده نگه دارند.

دايي سرمربي نارنجي پوشان تيم خود را مستحق برد با پنج گل در اين مسابقه دانست که نشان از برتري محسوس شاگردانش در اين مسابقه دارد.

اما در تيم هاي پايه فوتبال که باشگاه سايپا هميشه توجه ويژه اي به نسل آينده ساز فوتبال کشور داشته و خواهد داشت نيز سايپايي ها به پيروزي هاي ارزشمندي دست يافتند. سه گلي که تيم هاي نوجوان و جوانان سايپا به ترتيب به تيم هاي پيام و المپيک انديشه زدند، نشان از قدرت و توانمندي آنها در اين هفته پر اهميت سايپا بود.

تيم فوتبال اميد سايپا نيز که نوزده هفته است در نوار پيروزي و امتياز گيري قرار دارد در اين هفته با دو گل از سد تيم دلوارافزار گذشت تا باشگاه به تيم دوم فوتبال خود همچنان اميدوار باشد.

از سوي ديگر نوباوگان و نونهالان نارنجي پوش 1 بر صفر تيم شاهين را در ورزشگاه چمران مغلوب ساختند تا علاوه بر جبران شکست نيم فصل اول، به رتبه هاي بالاي جدول نزديک تر شوند.

سايپا که با سرمايه گذاري در ورزش کشور به ايفاي نقش مسئوليت اجتماعي خود در ايران اسلامي عزيز پرداخته توانسته در ورزشهاي اسلامي همچون شنا نيز جايگاهي در خور نام سايپا داشته باشد. نمايندگان سايپا در رشته واترپلو در هفته شگفتي ها با نتيجه 20 بر 3 که اختلاف گل شگفت انگيز در ليگ برتر اين رشته محسوب مي شود، نماينده استان اصفهان را شکست دادند.

هفته اي که گذشت نشان از رشد و پويايي ورزش در باشگاه سايپا داشت که با تمام کم و کاستي هاي که گريبان گير ورزش امروز کشور است با همت، هماهنگي و اميد به آينده اتفاق افتاد و اميد است با تداوم اين روند نام سايپا در رده هاي نخست جداول رده بندي ليگ هاي کشوري چشم نوازي کند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.