نبرد سايپا در برابر تيم ملي واليبال

نبرد سايپا در برابر تيم ملي واليبال

هفته شانزدهم ليگ برتر واليبال فردا چهارشنبه 20 دي ماه با برگزاري 6 ديدار در شهرهاي مختلف پيگيري مي شود و تيم سايپا که هفته گذشته با غلبه برپيکان به جايگاه سوم جدول صعود کرد، اين هفته در صدد تثبيت جايگاه خود است.


به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا در هفته پنجم دور برگشت بازي هاي ليگ برتر واليبال مردان ايران تيم سايپا در ديدار خانگي به مصاف بانک سرمايه صدرنشين مي رود. اين درحالي است که شاگردان محمد شعبان خمسه هفته گذشته توانستند با اين پيروزي برابر پيکان و يک پله صعود جاي اين تيم را در جدول تصاحب کند.
ديدار رفت تيم هاي سايپا و بانک سرمايه سه بر يک به سود سرمايه تمام شده است اما نارنجي پوشان قصد دارند با برتري در اين مسابقه دشوار جايگاه سومي خود را تثبيت کنند چراکه تيم پيکان در صورت پيروزي مقابل هاوش و از سوي ديگر شکست سايپا در مقابل حريف خود مي تواند اين جايگاه را از سايپا پس بگيرد.
از سوي ديگر صعود بانک سرمايه به مرحله پلي آف قطعي شده است و در حال حاضر با 14 برد و 42 امتياز و تنها با يک باخت به شهرداري ورامين در صدر جدول قرار دارد اما مصطفي کارخانه قصد دارد با بازيکنان ملي پوش خود و با پيروزي بر سايپا جايگاه تيمش را در صدر جدول مستحکم تر کند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.