عباس زواره: در ليگ فوتبال پا

عباس زواره: در ليگ فوتبال پا

 عباس زواره گفت: در صورتي که در ليگ فوتبال پايه تهران نيز نظارت داوري وجود داشته باشد، بي ترديد از خطاهاي داوري کاسته و به افزايش سطح اين مسابقات منجر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ تيم فوتبال اميد سايپا در حالي رکورد بي نظير 20 هفته بدون شکست را پشت سر گذاشت که از 25 گل دريافتي خود، 12 تاي آن را بعضا به دليل اشتباهات داوري از روي نقطه پنالتي دريافت کرد. از اين رو عباس زواره سرپرستي که سابقه 16 سال حضور در باشگاه و پنج سال پياپي عنوان سرپرست تيم اميد سايپا را عهده دار است از اشتباهات داوري در فوتبال پايه به خاطر عدم وجود نظارت بر داوري در اين سطح از رقابت هاي فوتبال مي گويد و اعتقاد دارد، همه تيم ها از داوري متضرر شده اند و اميد است در فصل آينده ناظرين داوري هم در مسابقات حضور داشته باشند.

عباس زواره اضافه کرد: زماني مسعود شجاعي، ابراهيم شکوري و کاپيتان امروز تيم فوتبال بزرگسالان سايپا، روزبه شاهعلي دوست را از زمين هاي خاکي وارد مجموعه تيم هاي پايه سايپا کرديم و با ساختاري که اين مجموعه دارد به بالاترين سطح از رقابتها رسانديم و اين فرآيند را هرساله در حال ادامه دادن هستيم و اين تداوم تنها با حمايت مسئولين سايپا ميسر بوده که بايد به اين حمايت ها احترام گذاشت و فدراسيون فوتبال به عنوان متولي اين ورزش در کشورمان، بايد قدردان باشگاه هايي همانند سايپا باشد.

استعدادياب ادوار گذشته سايپا در خاتمه خاطر نشان کرد: وجه تمايز تيم فوتبال اميد سايپا با ساير تيم هاي بالاي جدولي در ليگ پايه فوتبال تهران آن است که نه تنها از سهميه بزرگسالان خود استفاده نکرده اند بلکه بيشتر از بازيکنان جوان در ترکيب بهره برده اند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.