محمد اللهياري: سايپا با اهميت به رده پايه يک باشگاه بازيکن ساز موفق است

محمد اللهياري: سايپا با اهميت به رده پايه يک باشگاه بازيکن ساز موفق است

محمد اللهياري گفت: باشگاه‌هايي مثل سايپا به تيم‌هاي پايه اهميت و توجه ويژه‌اي دارند و به همين دليل است که اين تيم‌ها در عرصه بازيکن‌سازي موفق هستند. اکنون بازيکناني مثل مهدي ترابي، علي قلي‌زاده و حسين کامياب محصول تيم‌هاي پايه سايپا هستند که به ليگ برتر و حتي رده ملي رسيده‌اند.

 محمد اللهياري، سرمربي اميدها که توانست با ايجاد انگيزه و هدايت تيم جوان اش دست به کار بزرگي بزند، ضمن بيان مطلب فوق به روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا اظهار داشت: در ابتداي فصل، تغييرات زيادي نسبت به فصل گذشته داشتيم و همين موضوع و بدشانسي هاي ابتدايي سبب شد تا امتيازهايي را از دست بدهيم.

سرمربي اميدها از همدلي و انگيزه بالا در تيم گفت و ادامه داد: برد تيم پيکان در خانه خودش و شکست رفت و برگشت تيم نيروي زميني براي تيم اميد سايپا اتفاق خيلي خوشايندي بود که به اعتقاد من فقط حاصل کار گروهي است.

اللهياري ادامه داد: اميدوارم، رسانه ها خيلي بيشتر به فوتبال پايه در جهت پشتوانه سازي فوتبال ملي اهميت و بها دهند تا باشگاه ها و مديران آنها از اين سرمايه گذاري در مسئوليت هاي اجتماعي خود دلگرم و پايدار باشند.

سرمربي تيم فوتبال اميد سايپا خاطرنشان کرد: يکي از مسائلي که باعث افزايش انگيزه رده سني اميد مي شود، حضور سرمربي تيم فوتبال بزرگسالان در تمرينات و امکان حضور بازيکنان در رده سني بزرگسالان است که البته سايپا سالها تجربه چنين اتفاقي را در کارنامه داشته است و اميدواريم امسال نيز تداوم يابد.

سرمربي تيم فوتبال اميد سايپا تصريح کرد: تيم سايپا اکنون در رقابت هاي ليگ باشگاه هاي تهران حضور دارد و اکنون در رده سوم جدول جاي داريم. دو هفته ديگر رقابت‌ها به پايان مي‌رسد و توانسته‌ايم يک رکورد منحصربه‌فرد و 20 هفته پيروزي پياپي از خود به جاي بگذاريم.

الهياري با اشاره به بازيکن‌سازي سايپا عنوان کرد: اکنون ?? درصد تيم اميد ما در اختيار تيم بزرگسالان‌مان است بازيکناني مثل طاها شريعتي، محمد سلطاني‌مهر و محمد شريفي بازيکنان اميد هستند که همراه با بزرگسالان تمرين مي‌کنند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.