سايپا مصمم به تکرار پيروزي دور رفت برابر استقلال تهران

تيم فوتبال سايپا در حالي در هفته نوزدهم رقابتهاي ليگ برتر ميهمان حريف نامدار خود است که در دور رفت رقابتها موفق شد استقلال را مغلوب کند و با توجه  به برد روحيه بخش شاگردان دايي در هفته قبل مقابل و استقلال خوزستان، اين تيم عزم خود را جزم کرده است تا در وزشگاه آزادي استقلال را نيز با شکست بدرقه کند.

 به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ هفته چهارم دور برگشت رقابتهاي ليگ برتر روزهاي پنجشنبه وجمعه هفته جاري برگزار خواهد شد که نارنجي پوشان پايتخت اين هفته  از ساعت 16:30 دقييقه در ورزشگاه آزادي ميهمان آبي پوشان پايتخت خواهند بود.

 اين گزارش حاکي است؛تيم فوتبال سايپا با هدايت علي دايي  موفق شد ه است تا هفته هجدهم  رقابت هاي ليگ برتر هفدهم 7 برد ،6 مساوي،5 باخت ،19 گل زده و 24 گل خورده را در کارنامه  اين فصل خود ثبت کند  تا شاگردان دايي رده ششم جدول رقابت ها را با کسب 27 امتياز از آن خود کنند.

تيم فوتبال سايپا که موفق شد در هفته هجدهم و در ورزشگاه پاس قوامين، مقابل استقلال خوزستان به برتري 3 بر 2 دست يافت درپي آن است تا با کسب 3 امتياز ديگر مقابل استقلال تهران و شاگردان شفر، جايگاه خود را در جدول تا چند پله ارتقا دهد.

البته در اين ميان تيم سايپا با مصدومان زيادي در ديدار مقابل استقلال مواجه است. ايوب کلانتري، کنعاني زادگان، اخباري، بائوج و ماهيني بازيکناني هستند که نمي توانند در ديدار مقابل استقلال به دليل مصدوميت تيمشان را همراهي کنند.

تيم فوتبال استقلال  نيز با هدايت وينفرد شفر سرمربي آلماني توانسته تا هفته هجدهم رقابت هاي ليگ برتر 7 برد ،6 مساوي،5 باخت،18 گل زده و 9 گل خورده را به ثبت برساند تا همچون سايپا صاحب 27 امتياز شود و فقط به خاطر تفاضل گل بهتر در جايگاه چهارم جدول قرار گيرد.

استقلالي ها در ديدار هفته هجدهم مقابل تراکتورسازي به نتيجه صفر بر صفر رضايت دادند و بدون شک آبي پوشان پايتخت در ديدار مقابل شاگردان دايي به دنبال کسب 3امتياز براي ارتقاي جايگاه خود در جدول هستند و انگيزه دوتيم در اين مسابقه باعث خواهد شد تا تماشاگران و دوستداران فوتبال روزجمعه شاهد يک مسابقه جذاب و ديدني باشند.

 

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.