مصاف سايپا و استقلال مساوي شد

مصاف سايپا و استقلال مساوي شد

 تيم فوتبال سايپا در مصاف با استقلال موفق شد ضمن کسب يک امتياز ارزشمند

 به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ شاگردان دايي در هفته نوزدهم رقابت هاي ليگ برتر، ساعت 16:35 روزجمعه (22 دي ماه ) در ورزشگاه آزادي ميهمان تيم استقلال تهران بودند که اين جدال با تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

 اين گزارش حاکي است؛ سايپا بازي را بهتر از استقلال آغاز کرد اما در استفاده از ضربات نهايي ضعف داشت و نتوانست دروازه حسيني را باز کند. آبي پوشان در اواسط  اين نيمه، توپ و ميدان را در اختيار گرفتند و در نهايت در دقيقه 23 سانتر خوب باقري در مرکز زمين با ضربه سر شجاعيان همراه شد اما فلاح زاده توپ را مهار کرد. در برگشت شجاعيان توانست دروازه سايپا را باز کند.

 هر چند پس از اين گل باز هم سايپا تيم برتر زمين مسابقه بود اما اين ديدار در نيمه اول با موقعيت سوزي هاي سايپا با برتري استقلال به اتمام رسيد.

سايپا نيمه دوم را هم بهتر از استقلال آغاز کرد و موقعيت هاي زيادي براي گلزني داشت اما تيرک دروازه و حسيني در چند مرحله مانع از فروپاشي دروازه آبي ها شدند.  اما در نهايت رضا اسدي در دقيقه85  با يک ضربه زيباي سر با استفاده از ارسال کرنر ترابي، توانست دروازه استقلال را باز کند تا شاگردان دايي تنها تيمي باشند که  پس از روي کار آمد شفر آلماني موفق شدند درواز استقلال در جريان مسابقه را بازکنند.

اين دو تيم پايتخت که پيش از اين مسابقه 27  امتيازي بودند و پس از اين مساوي، 28 امتيازي شدند تا استقلال به دليل تفاضل گل بهتر در جايگاه پنجم قرار گيرد نارنجي پوشان نيز در رده هفتم جدول جاي گيرند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.