بازديد سرمربي تيم ملي واليبال از باشگاه سايپا

بازديد سرمربي تيم ملي واليبال از باشگاه سايپا

سرمربي، مربي و مدير تيم ملي واليبال ايران با حضور در مجموعه فرهنگي ورزشي سايپا ضمن ديدار با مديران ارشد اين باشگاه از تمرين نارنجي پوشان بازديد کردند.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ ايگور کولاکويچ سرمربي تيم واليبال کشورمان به همراه دستيار صربستاني خود و همچنين امير خوش خبر مدير تيم ملي واليبال بزرگسالان ايران با حضور در مجموعه فرهنگي ورزشي سايپا، ضمن ديدار و گفتگو با عنايت اله آتشي و محمد علي اينانلوفر مشاورين ارشد مديرعامل اين باشگاه  در جريان ساختار و امکانات سخت افزاري و نرم افزاري واليبال سايپا و همچنين نحوه استعداديابي و و تيمداري اين باشگاه در رده هاي سني مختلف قرار گرفتند.

 اين گزارش حاکي است؛ کولاکويج ضمن ابراز خرسندي از توجه ويژه باشگاه سايپا به واليبال، در نشستي با محمدشعبان خمسه، سرمربي نارنجي پوشان به بررسي و تبادل نظر در خصوص مسائل روز واليبال کشور پرداختند.

سرمربي تيم واليبال سايپا در پايان بازديد کادرفني تيم ملي از تمرينات نارنجي پوشان در گفتگو با روابط عمومي اين باشگاه اظهار داشت: بايد از مسئولان تيم ملي تشکر کرد که با توجه به  باشگاه ها و زير نظر گرفتن تمرينات آنها با عث انگيزه بازيکنان و رشد و پويايي آنها مي شوند .

وي در پايان ابراز اميدواري کرد: با استمرار اين بازديدها شاهد پيشرفت واليبال ايران و همچنين کشف استعدادهاي جديد براي تيم ملي در آينده و رقابت هاي پيش رو باشيم.

گفتني است؛ کادرفني تيم ملي در پايان از تمرينات بلندقامتان نارنجي نيز پوش بازديد کردند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.