دايي: اصلا انتظار تساوي نداشتيم

دايي: اصلا انتظار تساوي نداشتيم

سرمربي تيم فوتبال سايپا، گفت: با شناخت خوبي که از حريف داشتيم اصلا انتظار تساوي نداشتيم و بايد در نيمه اول کار را تمام مي‌کرديم.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي در نشست خبري بعد از ديدار  مقابل پارس جنوبي اظهار داشت: تمام نيروهاي تهاجمي را در زمين حفظ کرديم تا به گل برسيم. بايد در نيمه اول کار را تمام مي‌کرديم. پارس در طول بازي فقط دو شوت نصفه و نيمه داشت. با شناخت خوبي که از حريف داشتيم اصلا انتظار تساوي نداشتيم، مي‌خواستيم برنده شويم اما اينطور نشد.

سرمربي پارس جنوبي در مورد جو ورزشگاه، عنوان کرد: جو ورزشگاه مثل هميشه خوب بود. بزرگترين حسن اين بود که به کسي توهين و بي احترامي نکردند و اين نشان دهنده فرهنگ اين منطقه از کشور است.

وي در مورد داوري مسابقات گفت:‌ راجع به اين مسئله نمي‌توانم توضيح دهم. اگر امسال سوت‌ها درست و عادلانه بود فکر کنم حداقل 8 امتياز بيشتر داشتيم. از اين مسئله خيلي لطمه خورديم. براي جامعه داوري آرزوي موفقيت دارم و برايشان احترام قائل هستم. اميدوارم بهتر قضاوت کنند. مردم امروز از بازي قبلي گله داشتند. همين آقا يک بازي ما را سوت زد و اين بلا را سرمان آورد. هر داوري کار خودش را مي‌کند. امروز يکي از بهترين داوري‌ها را ديديم. داور قاطعانه کار کرد و امروز مشکلي نبود.

دايي در پاسخ به سوالي در مورد اينکه چرا امروز به نيمکت پارس آنقدر ايراد مي‌گرفت،‌گفت: اصلا و ابدا چنين چيزي نبود. اي کاش دوربيني از نيمکت فيلم مي‌گرفت. در نيمه اول نيمکت پارس قصد داشت جو بازي و داوري را بهم بريزد و گرنه ما نه گيري داديم و نه کاري داشتيم.

سرمربي تيم فوتبال سايپا در مورد اينکه بازي خوبي مشاهده نشد و چرا در باشگاه‌هاي ايران تزلزل وجود، اظهار داشت: خيلي مسائل در اين امر دخيل است. يکي از بزرگترين مشکلات مسائل مالي است که تيم‌ها گريبانگير آن هستند. نفت تهران بايد اوت مي‌شد  اما با آمدن مالک جديد و مديريت درست الان چهار پنج بازي است که خودش را جدا کرده است. عامل بعدي مديريت است. بايد به قول‌ها و تعهدات عمل شود. وقتي به تعهدات عمل نشود مربي نمي‌تواند کاري کند. وقتي چيزي به بازيکن نداديم آيا مي‌توانيم او را جريمه کنيم. فوتبال باشگاهي ما دچار تزلزل شده و اين به آينده فوتبال ضربه مي‌زند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.