سايپا تهران، مقابل شهرداري ارميه مغلوب شد

سايپا تهران، مقابل شهرداري ارميه مغلوب شد

تيم واليبال جوانان سايپا درنخستين مسابقه خود از مرحله دوم رقابت هاي ليگ برتر واليبال کشور، مقابل تيم شهرداري اروميه مغلوب شد.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ مرحله دوم رقابت هاي ليگ برتر واليبال جوانان کشور، روز دوشنبه (16 بهمن ماه) در شهر بنر انزلي آغاز شد که تيم سايپا تهران در نخستين مسابقه خود در اين رقابت ها به مصاف تيم شهرداري اروميه رفت که با نتيجه3 بر يک مغلوب شد .

 نارنجي پوشان جوان دست اول اين مسابقه را با نتيجه 17 بر25 از آن کردند  اما در ادامه  در دست هاي دوم،سوم و چهارم اين مسابقه را با نتايج 17 بر 25، 18 بر25 و?2 بر 25 مغلوب شدند.

 گفتني است؛ مرحله دوم رقابتهاي ليگ برتر واليبال جوانان کشور در دو گروه چهار تيمي در شهر بندر انزلي برگزار خواهد شد و پس از پايان مسابقات دور گروهي اين مرحله تيمهاي اول تا چهارم به صورت ضرب به دري به مصاف هم خواهند رفت که تيم هاي سايپا، کاله مازندران، شهرداري ورامين و شهرداري اروميه در گروه دو قرار دارند و  جوانان نارنجي پوش فردا در دومين مسابقه خود به مصاف تيم شهرداري ورامين خواهندرفت. همچنين در گروه اول نيز تيم هاي پيکان تهران،  رعد پدافند کاشان، هاوش گنبد و بانک سرمايه با هم مسابقه خواهند داد.

 

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.