دايي:‌ امروزمغلوب انگيزه و تلاش بازيکنان سپيدرود شديم

دايي:‌ امروزمغلوب انگيزه و تلاش بازيکنان سپيدرود شديم

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: اگر ما خودمان بوديم و بازيکنانمان تمرکز لازم را داشتند اين بازي را واگذار نمي‌کرديم همانطور که در نيمه اول خوب بازي کرديم و موقعيت‌هاي خوبي داشتيم اما روي يک غفلت گل خورديم.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي در نشست خبري بعد از ديدارمقابل سپپدرود گفت: اين برد را به سپيدرود و مردم خوب رشت تبريک مي‌گويم. بازي در نيمه اول پاياپاي بود و حقمان نبود که گل بخوريم. دقايق آخر نيمه اول هم مي‌توانستيم بازي را به تساوي بکشانيم که اتفاق نيفتاد.

وي افزود: در نيمه دوم شانس آورديم که بيشتر از يک گل نخورديم. موقعيت گل کمتري نسبت تيم سپيدرود داشتيم. يکي از بازي‌هاي بد تيم من امروز انجام شد. متأسفانه هيچ کدام از بازيکنان آن چيزهايي که من صحبت کرده بودم و با آنها تمرين کرده بوديم را در زمين انجام ندادند. متأسفانه اين بازي خيلي مهم را باختيم. اين بازي مي‌توانست ما را به بالاي جدول نزديک کند و شانس آسيايي‌شدنمان را بيشتر کند. که اين اتفاق نيفتاد و ما شکست خورديم.

دايي در ادامه اظهار داشت: متأسفانه با اشتباهات بد گل خورديم، توپ را نبايد به سمت وسط دفع کنيم. اگر 100 توپ ديگر  به توحيد غلامي بدهيم نمي‌تواند به آن زيبايي گل بزند. بازيکن خود من بوده، بازيکن خيلي خوبي هم است. فوتبال است ديگر ما هم خوب کار نکرديم. در دفع توپ اشتباه کرديم و در نيمه اول گل خورديم. در نيمه دوم هم مدافع ما يار مستقيم خود را رها کرد و درست کار نکردند و نتوانستيم در زمين سپيدرود خوب کار کنيم. در نيمه اول موقعيت گلزني زياد داشتيم که اگر پاس آخر را خوب مي‌داديم مي‌توانستيم گل بزنيم اما متأسفانه چنين چيزي نشد. به نظر من امروز ما بازنده انگيزه و تلاش بازيکنان سپيدرود بوديم. ببينيد بازيکنان سپيدرود چقدر تک زدند خودشان را زمين زدند و با جان و دل بازي کردند اما ما اين مسئله را کم داشتيم شايد فوتبال را قشنگ‌تر بازي کنيم. اما ما اين مسئله را نداشتيم.

سرمربي تيم فوتبال سايپا با اشاره به مشکلات تيمش گفت: از روز اول مشکلاتي داشتيم که هنوز اين مشکلات ادامه دارد و ما نمي‌توانيم تمريناتمان را با تمرکز انجام بدهيم. بازيکنان ما امروز تمرکز لازم را نداشتند و باعث شد ما  اين گل‌ها را بخوريم و چند موقعيت گلزني را هم از دست بدهيم. همه اين مسائل دست به دست هم داد که امروز  موفق نشويم.

وي تصريح کرد: خيلي از مسائل مي‌تواند دخيل باشد، ما براي اولين بار در چمن مصنوعي بازي مي‌کرديم. دوم اينکه بعد از بازي با ذوب‌آهن مسائلي که در تيم ما اتفاق افتاده  و روي روح و روان بازيکنان ما تأثير گذاشته که باعث شد آنها تمرکز لازم را نداشته باشند. ضمن اينکه نمي‌توانم از بازي خوب سپيدرود بگذرم. اگر ما خودمان بوديم و بازيکنانمان تمرکز لازم را داشتند اين بازي را واگذار نمي‌کرديم همانطور که در نيمه اول خوب بازي کرديم و موقعيت‌هاي خوبي داشتيم اما روي يک غفلت گل خورديم.

سرمربي تيم فوتبال سايپا در مورد ضرب و شتم يک هنرپيشه به نام عليرضا شجاعي،‌گفت: عذر مي‌خواهم اصلاً عليرضا شجاعي چه کسي هست، شما که نمي‌توانيد شنيده‌هايتان را بدون اينکه صحت و سقم‌اش را بدانيد بيان کنيد. اين چه حرف‌هايي است که مي‌زنيد هر کسي مي‌تواند هر حرفي بزند. سوال بعدي من سوال شما را جواب نمي‌دهم.

وي در مورد جذب بازيکن مهاجم گفت: ما رمضاني را گرفتيم که در اين مدت خيلي به ما کمک کرده، عباس‌زاده چون دلش با ما نبود و مي‌خواست به نساجي برود از ما جدا شد.

دايي در مورد اينکه  آشتي شما با علي کريمي به نفع فوتبال خواهد بود آيا اين آشتي ادامه خواهد داشت يا نه، گفت: اول اينکه ما با هم قهر نبوديم که بخواهيم آشتي کنيم. اگر شما يک کلمه از من شنيده باشيد بعد مي‌توانيد بگوييد که ما قهر بوده‌ايم. ما همبازي بوده‌ايم، اکنون هم يک نفرمان در يک تيم است و نفر ديگر در تيم ديگري. براي همه همبازي‌هاي سابقم آرزوي موفقيت مي‌کنم. مسئله خاصي نبود که رسانه‌ها خيلي به آن بها مي‌دهند.

وي در مورد تماشاگران سپيدرود گفت: سپيدرود اولين سرمايه‌اش اين تماشاگران هستند که همه جا با اين تيم هستند. بازي با استقلال در آزادي‌، اين تيم را تنها نگذاشتند در همه جا حضور دارند

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.