سايپا تهران در حمع مدعيان باقي ماند

سايپا تهران در حمع مدعيان باقي ماند

 تيم فوتبال سايپا در مصاف با تيم فولادخوزستان موفق شد با تحميل شکست به اين حريف همچنان اميد خود را براي کسب سهميه رقابت هاي  جام باشگاه هاي آسيا حفظ کند.

 به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ نارنجي پوشان پايتخت در هفته بيست و پنجم  رقابت هاي ليگ برتر، ساعت 15:30  روز جمعه (11 اسفندماه) در ورزشگاه پاس قوامين تهران به مصاف تيم فولاد خوزستان رفتند که موفق شدند با نتيجه ارزشمند 2 بر صفر ميهمان اهوازي و مدعي  خود را مغلوب کنند تا  هم امتياز با تيم هاي استقلال تهران و پيکان در جمع مدعيان کسب مجوز حضور در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا باقي بمانند.

اين گزارش حاکي است؛  هرچند دو تيم نيمه اول مسابقه را هجومي آغاز کردند  اما موفق نشدند از موقعيت هاي خود بهره گيردند و نيمه  اول بدون رد و بدل شدن گلي به پايان رسيد.

 نارنجي پوشان در نيمه دوم با درخشش آرمان رمضاني موفق به تحميل شکست به ميهمان اهوازي خود شدند.

 در دقيقه 55 ارسال بلند توپ بعد از يک رفت و برگشت پشت محوطه جريمه فولاد زير پاي رمضاني افتاد تا اين مهاجم با شوت پاي چپ گل اول مسابقه را به ثمر برساند.

سايپا‌ دردقيقه 79  صاحب ضربه ايستگاهي شد که ضربه زيباي قلي زاده را حامد لک با عکس العملي تماشايي برگرداند اما آرمان رمضاني توپ برگشتي را با يک بغل پا وارد دروازه کرد.

دو تيم سايپا و فولاد خوزستان تا پيش از اين ديدار 38 امتيازي بودند و سايپا تهران با اين پيروزي 41 امتيازي شد و به رده پنجم رسيد. تيم هاي استقلال، پيکان و سايپا با 41 امتياز به ترتيب در رده هاي سوم تا پنجم ايستاده اند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.