دايي: پيروزي مقابل فولاد ما

دايي: پيروزي مقابل فولاد ما

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: شاگردانم در نيمه دوم بازي خوبي انجام دادند و فکر مي‌کنم شايسته پيروزي بوديم، اميدوارم بتوانيم در اين فصل براي سايپا سهميه آسيا را کسب کنيم.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛علي دايي پس از پيروزي 2 بر صفر سايپا تهران، مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: شاگردانم در نيمه دوم بازي خوبي انجام دادند و فکر مي‌کنم شايسته پيروزي بوديم. اين پيروزي ما را به ادامه ليگ اميدوار کرد. اميدوارم بتوانيم در اين فصل پس از سال‌ها براي سايپا سهميه آسيا را کسب کنيم.

سرمربي تيم فوتبال سايپا درباره اينکه در کنار زمين دادوفريادهاي زيادي بر سر بازيکن‌هاي خود انجام مي‌کشيد، تصريح کرد: طبيعي است وقتي در طول هفته روي مسائل تاکتيکي کار مي‌کنيم و پيش از بازي هم همه آنها را گوشزد مي‌کنيم، اما در زمين برعکس آن رقم مي‌خورد بايد با داد و فرياد روند را برگردانيم. ما در طول هفته آناليز مي‌کنيم، اما متأسفانه برخي از لحظات اتفاقات برعکس رقم مي‌خورد، به نظرم داد و فرياد اگر با بي‌احترامي همراه نباشد مشکلي ندارد، ضمن اينکه مسافت هم زياد است و بايد فرياد زد تا صدا برسد.

دايي در مورد حق پخش تلويزيوني و تأکيد اينفانتينو (رئيس فيفا) به اينکه اين موضوع بايد هرچه سريع‌تر حل شود، گفت: مطمئناً تمام دنيا اين مسئله را رعايت مي‌کنند. اين مسئله يکي از مهم‌ترين موضوعاتي است که مي‌تواند به باشگاه‌ها از لحاظ اقتصادي کمک کند. متأسفانه حق پخش تلويزيوني در کشور ما رعايت نمي‌شود و اکنون هم مي‌بينيد که به جز يک يا دو باشگاه ساير تيم‌ها مشکل مالي دارند. فکر مي‌کنم اين مبلغ براي صداوسيما هم چيزي نباشد، فقط کمکي است براي باشگاه‌ها.

وي در مورد حضور اينفانتينو در ايران و اينکه آيا به نظر او حضور رئيس فيفا مي‌تواند به کشور ما کمک کند يا خير، گفت: به نظر من اولين نفري که بايد به ما کمک کند خودمان هستيم. ما نبايد به اين فکر باشيم که اينفانتينو براي ما کار خاصي انجام دهد. مطمئناً حضور او در ايران مي‌تواند به کشور ما کمک زيادي کند، اما ما بايد خودمان به هم کمک کنيم. شما مطمئن باشيد اگر ما براي هم نزنيم خيلي از مشکلات حل مي‌شود.

سرمربي تيم فوتبال سايپا در مورد ديدار تيمش مقابل پرسپوليس در هفته بيست‌وششم ليگ برتر يادآور شد: اين بازي سال آينده انجام مي‌شود و زمان زيادي تا آن زمان باقي مانده است.

دايي در مورد اينکه آيا از عملکرد آرمان رمضاني در تيمش رضايت دارد يا خير، گفت: او مي‌تواند بهتر از اين باشد. خداراشکر خود رمضاني هم اين موضوع را درک مي‌کند و با جان و دل کار مي‌کند تا بهتر شود.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.