دايي: مصاف سايپا و نفت يک فينال بزرگ است

دايي: مصاف سايپا و نفت يک فينال بزرگ است

سرمربي تيم فوتبال سايپا گقت:مقابل نفت بازي خيلي حساسي داريم که براي هر دو تيم مهم است. سايپا اميد به گرفتن سهميه دارد و حريف هم براي بقا نياز به ? امتياز اين بازي دارد، اين مسابقه يک فينال بزرگ است.

به گزارش روابط عمومي  شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛علي دايي سرمربي تيم فوتبال سايپا در نشست خبري پيش از بازي با نفت تهران اظهار داشت: ما فردا بازي خيلي حساسي داريم که براي هر دو تيم مهم است. ما اميد به گرفتن سهميه داريم و نفت هم براي بقا نياز به ? امتياز اين بازي دارد. مساوي دردي از دو تيم دوا نمي کند. اين بازي يک فينال بزرگ است. در اين هفته تمرينات خوبي داشتيم و همه با انگيزه هستند تا بازي را ببريم. نفت يقه تيم‌هاي بزرگي را گرفته است.

او ادامه داد: براي اين بازي هيچ مصدومي نداريم.صحبت هايي با بازيکنان داشتيم و بازي با پرسپوليس را فراموش کرديم. ما امسال مقابل تيم‌هاي پايين تر از خودمان امتياز از دست داديم. مطمئنا بهتر از بازي با پرسپوليس بازي خواهيم کرد.

دايي در مورد شرايط مالي تيم هم اظهار کرد: مديريت با ما خيلي همکاري کرده است. مديرعامل کارخانه سايپا بسيار به فوتبال علاقه‌مند است. ما از اين لحاظ مشکلي نداريم. مطمئنا که مديران سايپا به قول هايشان عمل مي‌کنند.

سرمربي تيم سايپا در خصوص صحبت هاي کي‌روش در مورد ليگ ايران هم گفت: شما دوست داريد ما را به حاشيه ببريد، سوال هاي شما بودار است. کي‌روش سرمربي تيم ملي است و همه ما مي‌خواهيم تيم ملي موفق باشد. هر کسي سرمربي تيم ملي باشد ما بايد از او حمايت کنيم. من حاضرم با جان و دل به تيم ملي کمک کنم. کي‌روش تا الان بيراهه نرفته و به فوتبال ملي ما شخصيت داده است. کي‌روش مربي بزرگي است.

دايي در خصوص سال حمايت از توليدات ملي هم اظهار کرد: زمان فرق کرده است. بعضي چيزها در مملکت ما قابل توليد نيست. من خودم توليد کننده پوشاک ورزشي هستم اما کيفيت محصولات من با برندي مثل آديداس فرق دارد. هيچ ورزشکاري از برندهاي ايراني استفاده نمي‌کند. حمايت از توليد ملي زماني درست مي‌شود که ما اجازه ندهيم برندهايي که در بحث پوشاک هستند به محصولات ما ضربه بزنند.

او ادامه داد: ما بايد جلوي کارهايي را بگيريم که کيفيتش پايين‌تر از اجناس ايراني است. بايد قبول کنيم در بسياري از موارد کيفيت کالاهاي ما پايين است. البته در بحث ورزش عرض مي‌کنم. من از وزير صنعت و معدن مي‌خواهم به اين مسئله رسيدگي کند. کالاهايي به ايران وارد شده‌اند که در کمتر کشوري وجود دارند اما برندي مثل آديداس و ريباک با کيفيت هستند. تا زماني که کيفيت کالاهاي ما پايين است بايد کالاهاي با کيفيت وارد ايران شود.

دايي در مورد بدهي نفت و پرسپوليس به او هم بيان کرد:  هر دو تيم به من بدهکارند. آن‌ها فرصت دارند تا چند روزه آينده تکليف بدهي من را مشخص کنند. متاسفانه آن‌ها خودشان را به کوچه علي چپ زده اند.

 

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.