سايپا، نفت تهران را مقتدارنه مغلوب کرد

سايپا، نفت تهران را مقتدارنه مغلوب کرد

 تيم فوتبال سايپا در مصاف با تيم نفت تهران موفق شد با تحميل شکست پرگل به اين حريف، ضمن کسب دومين پيروزي خود در سال جديد، اميدهاي خود را براي کسب مجوز حضور در جام باشگاه هاي آسيا حفظ کند.

 به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ شاگردان دايي در هفته دوازدهم دوربرگشت رقابت هاي ليگ برتر، ساعت 17  روز جمعه (17 فروردين  ماه) در ورزشگاه پاس قوامين تهران به مصاف تيم نفت تهران رفتند که موفق شدند در اين مسابقه که علي قلي زاده ستاره زمين بود و توانست براي تيمش دبل کند با نتيجه مقتدرانه و پرگل  4 بر 2 ميهمان خود را مغلوب کنند.

اين گزارش حاکي است؛ دو تيم پايتخت نشين سايپا و نفت در شرايط متفاوتي به مصاف هم رفتند، سايپا پس از دو برد متوالي براي کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا وارد زمين شد و نفت هم که طي فصل جاري در حسرت پيروزي خارج از خانه است، براي بقا در ليگ برتر ايران مي‌جنگيد.

سايپا از همان دقايق ابتدايي تيم برتر زمين بود و با استفاده از همين برتري به پيروزي قاطع رسيد. مهدي ترابي در دقيقه ? گل اول را براي سايپا به ثمر رساند و در ادامه علي قلي زاده در دقايق ?? و ?? گل هاي دوم و سوم اين تيم را وارد دروازه نفت کرد. زرد پوشان نيزتوسط محسن بنگر در دقيقه ?? و امين منوچهري در دقيقه ?? گل هاي خود را به ثمر رساندند. تا دقايق پاياني جذاب تر پيگيري شود اما گل پاياني بازي را آرمان رمضاني در دقيقه ?? وارد دروازه نفت کرد تا خيال سايپا ازبابت اين برد خانگي راحت شود.

تيم فوتبال سايپا با کسب اين برد ارزشمند 47 امتيازي شد و در جايگاه سوم جدول رده بندي جاي گرفت و نفت تهران نيز با 24 امتياز در رده 15  قرار گرفت.

 

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.