علي دايي: مستحق برد بوديم

علي دايي: مستحق برد بوديم

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: امروز مستحق اين برد بوديم و بهتر از نفت بازي کرديم. وزش شديد باد باعث شد برنامه‌هاي ما مقابل نفت بهم بريزد اما براساس توانايي‌هاي بازيکنان‌مان تاکتيک را عوض کرديم.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي تيم فوتبال سايپا پس از برد پرگل اين تيم مقابل نفت تهران در نشست خبري بيان کرد: بازي خيلي سخت و نفس‌گيري بود. سه چهار دقيقه ابتدايي را خوب شروع نکرديم اما در ادامه به بازي مسلط شديم و با نتيجه دو بر صفر به رختکن رفتيم. در نيمه دوم بازي خوبي را ارائه داديم و به گل سوم رسيديم. بعد از آن، باد جريان بازي را عوض کرد.

او ادامه داد: باد شديدي به سمت دروازه ما مي‌وزيد و با توجه به سيستم بازي نفت، آنها توانستند از دو توپ بلند به گل برسند. گل‌هاي زيادي را نتوانستيم بزنيم اما خدا را شکر مي‌کنيم به گل چهارم رسيديم. اگر خدايي نکرده اتفاقي مي‌افتاد خودم را نمي‌بخشيدم. امروز مستحق اين برد بوديم و بهتر از نفت بازي کرديم. نفت تمام سعي‌اش اين بود از توپ‌هاي بلند به گل برسد. وزش شديد باد تمام برنامه‌هاي ما را بهم ريخت اما خدا را شکر باران توانست آن باد را ختثي کند و بازيکنانم به بازي برگشتند.

دايي گفت: ما براساس توانايي‌هاي بازيکنان‌مان تاکتيک را عوض کرديم. اگر دقت کرده باشيد امروز سريع به حمله اضافه مي‌شديم و با پرس توانستيم به موقعيت‌هاي خوبي برسيم. چمن هم شرايط خوبي نداشت اما در تهران بهتر از اين نداريم. خدا را شکر در تختي بازي نمي‌کرديم.

سرمربي سايپا در ادامه گفت: اگر سهميه کسب کنيم يا نکنيم تيم را تقويت مي‌کنيم و نقاط ضعف را پوشش مي‌دهيم. البته از الآن زود است و ما سه بازي سخت را پيش رو داريم. بازي با سياه‌جامگان را سخت‌ترين بازي مي‌دانم. امروز ديديد چه بازي سختي داشتيم. با گسترش فولاد هم دشوار است و بايد شکست رفت را جبران کنيم. بازي با پيکان را هم بايد ببريم و سه فينال داريم.

سرمربي تيم فوتبال سايپا همچنين گفت: مديران کارخانه به ما کمک مي‌کنند و قول داده‌اند مشکلات ما را حل کنند. گروه خوبي داريم و اميدوارم بتوانيم در سه بازي نتيجه گرفته و سال آينده تيم خوبي ببنديم.

او با انتقاد به عملکرد داور گفت: داور امروز سنگ تمام گذاشت و براي خودم متاسفم که در اين فوتبال کار مي‌کنم. برسر آقاي فلاح زاده داد زدم تا از زمين بلند شود چون وقت اضافه زيادي مي‌گرفتند. مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم. امروز اگر داور کمي به سمت ما صحنه‌ها را مي‌ديد، حداقل دو پنالتي بايد مي‌گرفت. خطاهاي زيادي هم به نفع حريف گرفت که مي‌توانم بگويم متاسفم.

دايي همچنين در مورد جو پيرامون تيم ملي تصريح کرد: يک سري تنش‌هايي ايجاد شده که بين دو گروه مربيان داخلي و کادرتيم ملي است و بايد کمتر شود تا همه حامي تيم ملي شويم.

علي دايي در پايان نشست خبري حاضر نشد با دوربين‌هاي صدا و سيما مصاحبه کند. او در اين باره گفت: بعد از اتفاقاتي که بعد از بازي با سپيدرود افتاد و صداي و سيماي جهموري اسلامي ايران آن مسائل را به ناحق پخش کرد، ديگر با صداوسيما مصاحبه نمي‌کنم. مردم از طريق رسانه‌هاي ديگر صحبت‌هاي مرا مي‌شوند. تازه من امروز احترامتان را نگه داشتم و ميکروفن‌هاي شما را آن‌طرف ننداختم. نشستم اينجا و صحبت‌هايم را کردم. در تلوزيوني که اسمش را جمهوري اسلامي ايران گذاشته‌ايد مسائلي را به ناحق و دروغ پخش مي‌کنيد. سپس همين آقا در راديو برعکس آن حرف مي‌زند. تنها مي‌توانم براي شما متاسف باشم که مي‌خواهيد مردم را عليه علي دايي بدبين کنيد. کار شما کاملا عمدي بوده است. من از آن آقاي هنرپيشه و يک سايت خبري شکايت کرده‌ام و آخرش را درمي‌آورم و مي‌گويم به دنبال چه چيزي‌هايي هستيد.

 

 

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.