سايپا آماده سفر به آسياست

سايپا آماده سفر به آسياست

قطار ليگ برتر فوتبال کشور، با مسجل شدن قهرماني پرسپوليس براي دومين فصل متوالي، به ايستگاه هاي پاياني خود نزديک مي شود تا نبرد تيم ها براي نايب قهرماني و صعود به ليگ قهرمانان آسيا به اوج خود برسد. از سوي ديگر با قطعي شدن سقوط مشکي پوشان از ليگ برتر به ليگ دسته يک، 5 تيم سپاهان اصفهان، پديده مشهد، سپيد رود رشت، استقلال خوزستان و نفت تهران با هراس از سقوط سه هفته پاياني را با انرژي مضاعف و براي کسب سه امتياز بازيها به ميدان خواهند رفت.


با بسته شدن پرونده قهرماني ليگ در فاصله سه هفته تا اتمام رقابت ها، حالا تمام توجهات به جنگ در راه نايب قهرماني و کسب سهميه قطعي آسياست و قطعا در اين نبرد مصافهاي تنگاتنگ و سايه به سايه سايپا، استقلال، ذوب آهن، پيکان و فولادجذابيت هاي بسياري را براي علاقمندان به فوتبال رقم خواهد زد. اين در حالي است که در صورت قهرماني استقلال در جام حذفي و قطعي شدن صعود اين تيم به جام قهرمانان آسيا، تيم هاي سوم و چهارم جدول رده بندي ليگ برتر نيز براي کسب جواز حضور در اين ميدان آسيايي، شانس خواهد داشت.
البته تيم هاي بالانشين ليگ، براي راهيابي به جام قهرمانان آسيا، سودايي نايب قهرماني را نيز در سر دارند چراکه طبق قوانين کنفدراسيون فوتبال آسيا ايستادن در جايگاه دوم تضمين کننده حضور در اين نبرد قاره اي است اما سهميه سوم ليگ برتر بستگي به تصميمات اين کنفدراسيون و احتمالا برگزاري ديدار پلي آف دارد. اين در حالي است که تيم هاي ذوب آهن، استقلال و سايپا تقريبا از شانس يکساني براي کسب اين عنوان برخوردارند اما با توجه به ديدارهاي پيشرو و شرايط روزهاي پاياني اولين شانس نايب قهرماني در ليگ برتر فوتبال کشور با استقلال تهران است، تيمي که با وينفرد شفر همچون ذوب آهن به يکباره از دوران نااميدکننده دور رفت به تيمي مدرن و تاکتيکي در دور برگشت تبديل شد که متوقف کردن آن از عهده هر تيمي برنمي آيد.
اما در کنار استقلال، نارنجي پوشان سايپا با سرمربيگري علي دايي نيز نيم نگاهي به نايب قهرماني دارند. اين تيم توانمند و يکد

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.