کنفرانس خبری بعد از دیدار سایپا و نساجی مازندران

ابراهیم صادقی:امیدوارم بتوانیم روندمان را حفظ کنیم

ابراهیم صادقی:امیدوارم بتوانیم روندمان را حفظ کنیم

ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: ابتدا خدا را شکر می‌کنم که توانستیم برنده این بازی باشیم. بازی که 7 گل دارد قطعا بازی زیبا و جذابی است. در مجموع از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود تا آخر بازی مردانه جنگیدند.

برای ما مهم این بود که بچه‌ها تمام توانشان را گذاشتند و خیلی برای ما مهم است که با تمام وجود بازی می‌کنیم و تمام انرژی‌مان را می‌گذاریم. این اتفاق خیلی خوب است ولی درباره گل‌هایی که دریافت کردیم قطعا باید با بازیکنان و تیم‌مان بیشتر صحبت کنیم‌. سایپا تیم جوانی است و روی اشتباهات خیلی ساده که می‌توانستیم گل نخوریم، گل خوردیم. اواخر بازی حساس شد و اینقدر شرایط سخت بود که زمان نمی‌گذشت. در مجموع بازی خوبی بود امیدوارم که بتوانیم روندمان را تا آخر لیگ حفظ کنیم. هفته به هفته شرایط برای ما سخت‌تر می‌شود، خیلی جای خوشحالی دارد که امروز توانستیم برنده باشیم.
وی در خصوص وقفه دو هفته‌ای لیگ گفت: درباره تعطیلی‌ها پیش از این صحبت کردم و مشکل گل‌هایی که خوردیم از نظر من تعطیلی لیگ نبود تیم ما جوان است و به خاطر تک اشتباهاتی که داشتیم گل خوردیم و تحت فشار قرار گرفتیم. در هر صورت بازی‌های تیم ملی هم بسیار مهم است ما هم در این وقفه‌ها سعی کردیم بازی دوستانه داشته باشیم. روی بچه‌های‌مان کار می‌کنیم از همین بازی درس می‌گیریم تا در بازی‌های بعدی بتوانیم اشتباهات‌مان را جبران کنیم.
صادقی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال بازی لحظه‌ها است و وقتی ما گل نمی‌زنیم قطعا گل می‌خوریم و باید بیشتر کار کنیم که روز به روز بهتر شویم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.