دختران فوتسال سایپا قهرمانی نیم فصل را جشن گرفت

دختران فوتسال سایپا قهرمانی نیم فصل را جشن گرفت

نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال بانوان با کیفیت فنی قابل قبول با برگزاری رقابت های هفته سیزدهم به پایان رسید تا سایپا قهرمانی خود را جشن بگیرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ کمبود امکانات و نبود فضاهای مناسب یکی از موانع ورزش زنان به شمار می رود، در شرایطی که طی سال‌های اخیر حضور و موفقیت آنها در رشته‌های ورزشی چشمگیر بوده است، اما نبود همین  امکانات و سالن‌های ورزشی مناسب در شأن زنان ورزشکار و قهرمان در بسیاری از مواقع باعث شد تا از عرصه ورزش دور شوند. ضمن اینکه باشگاه های مطرح کشور هم اولویت خود را به ورزش مردان معطوف و از تیم‌داری در رشته های مربوط به ورزش زنان امتناع می کنند. اما در این بین هنوز باشگاه های نظیر سایپا تلاش می کند با وجود تمام مسائل، ضرورت اهمیت به ورزش زنان را سرلوحه خود قرار دهد.
این باشگاه در یکی از راهبردهای خود، امسال توانست با پرداختن و توجه به ورزش زنان ،گامی در موفقیت بردارد که قهرمانی فوتسال زنان سایپا در نیم فصل لیگ برتر متاثر از این برنامه است.
تیم فوتسال زنان ساپیا روز گذشته در آخرین دیدار دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور با برگزاری پنج مسابقه به پایان رسید؛ مسابقاتی که ابتدا با حضور 14 تیم دنبال می‌شد با انصراف تیم های شهرداری رشت و ستارگان دشت ورامین رقابت بین 12 تیم جریان یافت. اما جالب است که نتایج ورامینی‌ها در نیم فصل نخست در جدول بر اساس تعداد حضور نیمی از رقابت های نیم فصل بوده و قرار است نیم فصل دوم با برنامه‌ای متمایز نسبت به نیم فصل اول، دنبال شود.
 در مسابقات روز پایانی نیم فصل اول، در حساس ترین جدال مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز 2 تیم مدعی قهرمانی با تساوی به پایان رسید تا با برتری پنج بر یک فوتسال زنان سایپا برابر دختران کویر مس، عنوان قهرمانی نیم فصل به خودروسازان پایتخت برسد و شاگردان نیلوفر اردلان در کرمان این قهرمانی را جشن بگیرند.

مازیار قربانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.