شهین افلاکی: سایپا با مهره های اندک، قهرمان نیم فصل لیگ فوتسال کشور شد

شهین افلاکی: سایپا با مهره های اندک، قهرمان نیم فصل لیگ فوتسال کشور شد

مهاجم سرشناس تیم فوتسال زنان سایپا همدلی بازیکنان، حضور قوی کادر فنی و حمایت مدیریت باشگاه سایپا را عامل قهرمانی تیم در نیم فصل نخست لیگ برتر عنوان کرد.

«شهین افلاکی» اظهار داشت: رقابت های فوتسال زنان امسال از سطح کیفی مطلوبی برخوردار بود و تیم سایپا با وجود این که از مهره های نامدار چندانی بهره نمی برد، اما با ایجاد روحیه همدلی و هم افزایی در مجموعه سایپا به این عنوان دست یافت.
بازیکن 18 گله تیم فوتسال سایپا که تنها یک رده با خانم گل لیگ برتر کشور فاصله دارد، به اهمیت ورزش زنان پرداخت و گفت: ورزش در زنان که در حقیقت مادران فردای جامعه هستند مهم تلقی می شود و پرداختن به این حوزه نه تنها می تواند باعث افزایش رشد و شکوفایی زنان شود بلکه زمینه را  برای کسب نتایج تیمی در مسابقات مهم بین المللی نیز فراهم می کند.
وی ادامه داد: زنان ورزشکار ظرفیت و توانایی تصاحب مدال و مقام در بسیاری از رشته های ورزشی را دارند. باید کادر مدیریتی باشگاه های نظیرسایپا که با تیم‌داری در ورزش زنان گام مهمی برای توسعه آن بر می دارند، تشکر کرد.
مهاجم سرشناس تیم فوتسال زنان در خصوص علاقه اش به کسب عنوان خانم گلی لیگ افزود: شاید هر بازیکنی از کسب عنوان خانم گل لیگ برتر فوتسال کشور خرسند شود که من هم از این امر مستثنی نیستم. اما هدف اصلی این نیست و تا زمانی که در تیم فوتسال سایپا بازی می کنم تمام تلاشم نتیجه گیری تیمی است و فقط با هدف قهرمانی در دیدارهای لیگ به میدان می روم.
افلاکی در پایان گفت: سایپا تیم جوانی است و بسیاری از بازیکنان ما متولد دهه 80 هستند. اعتماد به ورزشکاران جوان نیز از دیگر شاخص های باشگاه سایپاست که با پرداختن به این امر مسیر را برای پشتوانه سازی ورزش کشور و معرفی ظرفیت ها به تیم های ملی هموار می سازد.

مازیار قربانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.