حسین نخودکار:

سایپا همه ساله در پشتوانه سازی قدم های محکمی برمی دارد

سایپا همه ساله در پشتوانه سازی قدم های محکمی برمی دارد

از یازده سالگی بازیکن باشگاه سایپا هستنم و قطعا این مجموعه در فرایند رشد و پرورش و همچنین تمام موفقیت هایی که توانسته ام تا به امروز کسب کنم به شکل قابل توجهی سهیم است.

حسین نخودکار ملی پوش توانمند سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار داشت: از رده سنی نونهالان در باشگاه سایپا حضور دارم و زیر نظر مربیان توانای این مجموعه مشغول به تمرین ، آماده سازی و حضور در رقابتهای لیگ رده های سنی مختلف هستم و دو سال است که در ترکیب تیم بزرگسالان این تیم نیز حضور دارم. البته امسال با نگاه جوانگرانی که باشگاه سایپا  دارد و برنامه های مدونی که ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا در دستور کار خود قرارداده است، حضور پتانسیل های آینده دار تداوم پیدا کرده است که این مساله از به اهمیت پشتوانه سازی در باشگاه سایپا حکایت می کند.

وی در خصوص مسابقات مقدماتی آسیا افزود: از اینکه توانستم در رقابتهای مقدماتی آسیا موثر باشم و با ارسال 4 پاس گل در صعود تیم ملی ایران به مرحله بعدی سهیم شوم بسیار خوشحالم.

نخود کار افزود: متاسفانه تعداد باشگاه هایی که همچون سایپا به دنبال پرورش ورزشکاران مستعد، انگشت شمار است و اکثر تیم های حاضر در لیگ های حرفه ای کشور بیشتر به جذب ستاره ها و بازیکنان نامدار می پردازند تا میدان دادن به ورزشکاران کم سن و سال و افزایش تجربه آنها. اما سایپا همه ساله در این مسیر مهم قدم های محکمی بر می دارد و با نگاهی به سوابق این باشگاه خواهیم دید که بازیکنان بسیاری از این رده های سنی پایه تا لژیونر شدن پیش رفته اند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: فرصت را غنیمت می شمارم از تمامی کادر مدیریتی و فنی باشگاه برای هموار کردن مسیر رشد و ارتقا جوانان کشور تقدیر و تشکر می کنم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.