به میزبانی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛

سومین کارگروه تخصصی باشگاه مشتریان برگزار شد

سومین کارگروه تخصصی باشگاه مشتریان برگزار شد

گروه خودروسازی سایپا در راستاي رعایت اصل مشتری‌مداریو به منظور توسعه كانال‌هاي ارتباطي با انجام مطالعات و بررسی‌های کارشناسی، راه کارهای بنیادین و موفقی را برای تحقق اصول مذكور انتخاب و عملیاتی نموده است. روش‌هایی که علاوه بر احساس کسب رضایت و اطمینان طرفین، توسعه و افزایش وفاداری مشتریاندر قبال شرکت های گروه را باعث می‌گردد، بدین منظور پروژه باشگاه مشتريان با محوريت مركز امور مشتريان گروه سايپا و همكاري معاونت مهندسي سازمان و سيستم‌ها، مركز ارتباطات گروه و شركت فسا و با نگاه توسعه برنامه وفاداری مشتریاندر دستور كار قرارگرفته است.

در حال حاضر رفتار مشتریان در مواجه با خرید سرویس های مختلف از شرکت های گروه، به دلیل عدم تمرکز اطلاعات تراکنش های عملیاتی بین مشتری و شرکت، قابل تحلیل نبوده و میزان وفاداری مشتریان نسبت به خدمات کل گروه مشخص نمی باشد. همچنین فرصت های کسب وکار مختلفی از طریق هدایت وفاداری مشتری در جهت افزایش درآمدزایی برای گروه وجود داشته که بنا بر عدم همگرایی در ارتباط با مشتریان توسعه نیافته است.

نظر به نقش ويژه باشگاه مشتريان درارتقاءرضايتمشتريانوتوسعهوبهبودكسبوكارهايگروهو باعنايتبهايجادتفكروتعهدجمعيدر شكل‌گيرينگاهييكپارچهبهمشتريو مديريتفرآيندهايباشگاه، با مساعدت ويژه معاون محترم اداري و توسعه منابع‌انساني‌ گروه،كارگاه آموزشي براي اعضاي كارگروهتخصصيباشگاهمشتريانكه بهعنوان هستهاصليطراحيوپيادهسازيباشگاهمشتريان گروه سايپا فعاليت خواهد نمود، برنامه ريزي و اجرايي گرديد.

كارگروه تخصصي باشگاه مشتريان متشكل از نماينده‌ها و نخبگان گروه در حوزه هاي مالي، حقوقي، مركز ارتباطات، مهندسي سازمان و سيستم‌ها، مركز مطالعات استراتژيك، شركت سايپايدك، كارگزاري بيمه، سايپا ديزل، شركت فرهنگي ورزشي سايپا و با راهبري مركز امور مشتريان گروه به صورت رسمي به عنوان فكر افزار باشگاه مشتريان گروه خودروسازي سايپا و در قالب ساختار فرابخشي آغاز به كار خواهد كرد.

  اين دوره كارگاهي، اين امکان را داده که كارگروه تخصصي مربوطه علاوه بر ايجاد زبان مشترك در راهبري پروژه بتواند با رويکردي کاربردی،استراتژی‌ها، فرآيندها، زيرساخت‌های فناورانه و فرهنگ سازمانی را در راستای ايجاد يک کسب و کار مشتری محور، به صورت يکپارچه، سازمان‌دهی کنند. به گونه اي كه ارزش‌هايی برای مشتريان خلق گردد تا ايشان رفتاری از خود بروز دهند که برای گروه سايپا ارزش مالی مستقيم يا غير مستقيم داشته باشد.

با توجه به فرصت های موجود، هدف اصلی طرح، همگرایی ارتباط شرکت های گروه با مشتریان در جهت توسعه کسب و کار محصولات و خدمات موجود و ایجاد کسب و کارهای جدید برای گروه و افزایش درآمدزایی حاصله بوده که این هدف از طریق شناسایی رفتار خرید و تعین میزان وفاداری مشتریان و هدایت مشتری به سمت خرید های مکرر با ایجاد برنامه های ارتقا وفاداری مشتری می باشد.

مازیار قربانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.