منادی؛

منادی؛
فوتبالم را مدیون سایپا هستم و در ابتدای فصل با یک تصمیم عجولانه از این باشگاه جدا شدم

دروازه بان جوان و آینده دار فوتبال ایران با بیان اینکه فوتبالم را مدیون سایپا هستم و امروز خوشحالم که بار دیگر بهم اعتماد شد تا پیراهن این باشگاه را بر تن کنم به روابط عمومي باشگاه سايپا گفت؛ من به خانه ام برگشته ام، خانه ای که فوتبالم را مدیون آن هستم، از سن نوجوانی در این باشگاه توپ زده و در تمامی رده های سنی آن بازی کرده ام.
حسین منادی درباره علت جدایی خود در ابتدای فصل گفت؛ این یک تصمیم عجولانه بود و امروز خوشحالم که آقای صادقی بار دیگر برایم بزرگی کردند و مرا پذیرفتند و فکر میکنم وظیفه ام سخت تر از گذشته شده است و تمام تلاشم را می کنم پاسخ این اعتماد و لطف آقای صادقی و باشگاه سایپا را بدهم.
دروازه بان خوش قامت نارنجي پوشان تهراني ادامه داد؛ براي تيم شهرخودرو و مردم خراسان آرزوي موفقيت دارم چرا كه خاطرات خوبي را برايم رقم زدند و همچنين از سيد هم ممنونم كه در اين مدت  مانند بردار بزرگتر تجربياتش در اختيارم قرارداد.
منادي در رابطه هم همبازي شدنش با مهدي رحمتي گفت؛ خب سيد دروزاه بان بزرگي هست كه در تيم ملي و استقلال مرد شماره يك بوده است و اتفاقا شايعاتي زيادي بود كه او هم به سايپا مي آيد، چرا كه سايپا باشگاه داراي ساختار و مديريت قوي است و آرزوي هر فوتباليستي توپ زدن در محيطي آرام و با نظم است كه من از همبازي شدن دوباره با او استقبال مي كنم.
حسين منادي درباره كار كردن با اشكان نامداري گفت؛ افتخار شاگردي ايشان را تا به حال نداشته ام اما از شاگردانشان تعاريف زيادي از ايشان شنيده ام و اميدارم عملكردم در سايپا به گونه اي باشد كه ابتدا به تركيب اصلي و سپس به تيم ملي راه يابم.حسين منادي در پايان خاطرنشان كرد؛ مطمئناً بازگشت و حضورم در باشگاه سايپا يك اتفاق مبارك در زندگي ام بوده و بايد قدر اين اعتماد آقاي صادقي و باشگاه را بدانم و از امروز تمركز و ذهنم فقط تمريناتم است.

مازیار قربانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.