گرشاسبی از بلند قامتان جوان سایپا میگوید

گرشاسبی از بلند قامتان جوان سایپا میگوید

این روز های که ورزش والیبال گرمای خاصی به جامعه ورزشی داده است،سرو قامتان جوان والیبال سایپا نیز شگفتی ساختند و درمهمترین تورنومنت کشوری با کسب بالاترین امتیاز و بدون حتی یک شکست قهرمان سوپر لیگ کشور شدند
 بدین منظور گفتگویی داشتیم با  نعمت گرشاسبی سرپرست تیم والیبال جوانان که این گفتگو را در ادامه خواهیم خواند.
مسابقات در چه سطحی برگزار شد و تیم های راه یافته به این مسابقات چگونه انتخاب شدند؟
مسابقات سوپر لیگ با حضور 13 تیم و در 2 گروه 6 و 7 تیمی  برگزار شد که در نهایت 8 تیم به دور نهایی مسابقات راه یافتند.
تیم سایپا در تمامی بازیهای گروهی و حذفی تمامی حریفان خود را شکست داد و در نهایت در بازی پایانی مقابل رقیب دیرینه وسنتی خود، تیم پیکان با کسب برتری 3 بر 0  عنوان قهرمانی را بدست آورد.
چه فاکتورهایی باعث شد تیم جوانان اینگونه مقتدرانه افتخار آفرینی کنند؟
تجارب کادر فنی و نیز تلاش  و همدلی بازیکنان و در نهایت با تمام سختی ها و رقیبانی که دوش به دوش با ما به سمت جلو حرکت می کردند این انگیزه را در تیم بوجود آورد که حتی بدون واگذاری یک ست در تمامی این مسابقات که از معدود اتفاق های ممکن می باشد سایپا  موفق به کسب این افتخار شود.
چه برنامه هایی در پیش رو دارید؟
امیدواریم با همین جوانان و برنامه های بلند مدت پیش رو تعامل ارزنده ای با تیم بزرگسالان داشته باشیم تا بازیکنان آینده دار را به  تیم والیبال بزرگسالان سایپا معرفی نمائیم .
باتوجه به اینکه اولین تجربه بنده با این تیم در سال جاری بو ده است، عزم خود را جذب نموده ام تا بند کفش هایم را سفت تر ببندم و بیش از پیش خدمت کنم.تیم والیبال سایپا ظرفیت های بسیار بالایی برای معرفی بازیکنان به نام و مطرح در سطح کشور را  دارد.
در پایان باید از حمایت های بی دریغ مدیریت ارشد باشگاه که همواره پشتیبان ما بوده اند و مسیر  را برای ما هموار نمودند  تشکر کنم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.